/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
symaskinenøgle
Fra : oleho
Vist : 546 gange
100 point
Dato : 19-07-07 10:36

Er i besiddelse af en elektrisk symaskine,bordmodel, af mærket singer
årgang 1927.
Forsynet med en "buet kasse".
Nøglen til kassen er bortkommet og jeg kan defor ikke åbne den.
Er der nogen der kan hjælpe mig til at få fat i en nøgle ?
mvh
oleho

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-07 10:38

Slæb symaskinen til en låsesmed eller nøgle/hælebar, de har sikkert en nøgle, der passer.

Eller lån et bundt nøgler, så kan du selv prøve hjemme.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-07-07 10:46

Find den lokale marskendiser. Han kalder sig måske "antik" . Han har en skuffe fuld af nøgler, hvor du kan få lov til at prøve dig frem. Det er op til dit handelstalent, hvad det koster.

Den slags låse plejer man at kunne lukke op med et bøjet søm og behændighed.

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 100 point
Dato : 19-07-07 12:05

der findes stadig Singerforhadlere, opsøg sådan en, han klarer sagen på et øjeblik.

Godkendelse af svar
Fra : oleho

Dato : 31-07-07 09:53

Tak for svaret valde..

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 31-07-07 12:05

Selv tak!