/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
svampebob firkant!
Fra : vordingborgthai
Vist : 1346 gange
105 point
Dato : 19-07-07 09:15

Nogle som ved hvor man kan få det instumentale guitar som kører i slutningen af tegneserien svampebob firkant på mp3?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-07 09:18

Optag den og overspil den til mp3.....

Kommentar
Fra : vordingborgthai

Dato : 19-07-07 19:56

Det har jeg prøvet, men det lyder ikke godt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-07 09:01

Citat
men det lyder ikke godt

Hvorfor ??????

Det skal jo ikke være med microfon.......

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 20-07-07 10:19

Citat
Det skal jo ikke være med microfon.......

Netop! Få fat i et kabel, der har et minijack-stik i begge ender
(ser således ud: http://shop.edbdimser.dk/images/sandberg/501-24_lg.jpg).
Sæt så den ene ende ind i porten til høretelefoner på dit fjernsyn.
Sæt derefter den anden ende ind i Line In-porten på din computer,
og hent så dette program:
http://www.nch.com.au/wavepad/masters.html

Når du så har installeret og åbnet det, trykker du på den røde Record-knap.
I vinduet der så popper op, trykker du OK, og i det næste vindue gør du følgende:
Ud for Input skal du vælge Line In. Derefter trykker du på den røde knap, og begynder
at optage lyden fra dit tv. Når du er færdig med at optage, trykker du på stop-knappen,
og lukker Record-vinduet. Derefter kan du gemme den optagede lyd.

- Indviklet, men det virker.

//Kettedk

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 20-07-07 10:19

En lille rettelse af linket:
http://shop.edbdimser.dk/images/sandberg/501-24_lg.jpg

//Kettedk

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 20-07-07 10:21

PS.: Line In-porten er rød/lyserød hvis jeg ikke husker helt forkert.

//Kettedk