/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
messeger 6.01
Fra : Rikki4
Vist : 541 gange
50 point
Dato : 18-07-07 22:58

Hej

nu har jeg fået messeger 6.01
men den vil have at jeg sige ja til den nye version det kan da ikkke være rigtigt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-07 23:01

Jow hvis du har en for gammel version, nægter den logge på, prøv en lidt nyere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-07-07 23:10

Alle nye programmer skal accepteres....

Du skal jo acceptere deres betingelser for brugen af programmet.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-07-07 23:14

Fordelen ved at have den nyeste er at diverse fejl og sårbarheder overfor ondsindede programmer rettes løbende - derfor er det bedst at køre med nyeste version

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 35 point
Dato : 18-07-07 23:19

Spørgeren havde problemer med den nyeste, derfor forsøget med en gammel, utrolig miritdk er ikke helt opdateret

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-07-07 23:27

Ja det er utroligt at der hele tiden skal opgraderes til nyere versioner.
For sikkerhedens skyld..............det tror jeg næppe, men måske for at gøre plads til alt det reklamefis.
Selv på MSN skal man luske helt ned i bunden og tilvælge, for at benytte en ganske almindelig hotmail.

Kommentar
Fra : spejder_ben

Dato : 19-07-07 04:20

Det var da også en gammel version du har fået?!
Den nyeste er 8,1 og hedder Windows Live Messenger. Er meget anderleds end den gamle version. Har selvfølelig sine fordele og ulemper. Det er altid en god ide at have sine prgrammer opdateret, som miritdj siger så er man bedre beskyttet.

Så det er op til dig selv om du vil have en ny opdateret version eller beholde den du har..

Kommentar
Fra : Monkk

Dato : 21-07-07 22:00

Jeg bruger denne version 6.2 http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=12750556-d4d0-42d6-9f05-1ff3c799bb10&DisplayLang=en

Den skal ikke opdateres, og har ikke alt det nye fis som man alligevel ikke kan bruge til noget nyttigt!

Håber det kan hjælpe dig.

Godkendelse af svar
Fra : Rikki4

Dato : 06-08-07 22:31

Tak for svaret o.v.n..