/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Hvad koster en murer-time?
Fra : plyds
Vist : 2991 gange
18 point
Dato : 27-01-03 21:56

Er der nogen derude der kan fortælle mig hvad en murer koster pr.time incl. moms?
Jeg bor i Århus C.
- med mange tak,

Plyds

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 28 point
Dato : 27-01-03 22:10

vi har lige haft en fra egå, en mand koster 250,- og en svend koster 350,- pr. time incl. moms

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 27-01-03 22:14

Hej Plyds;

Nu er det ikke lige Århus jeg bor i længere, men til gengæld Odense - og priserne er nok rimelig ens.

Her "svinger" en murertime fra ca. 250,- til 350,- excl. moms. Altså 312,50 til 437,50 incl. moms

Mange gange kan det godt betale sig, at kontakte et firma i én af de mindre omegnsbyer og få prisen herfra.
Der er ikke langt til hverken Hinnerup, Hadsten, Rønde, Beder - til gengæld er der forskel i prisen!

Jeg fra en bekendt der er elektrikker, at de får flere og flere sager i Århus, da de typisk ligger 15 - 25% under deres kollegaer i Århus.

/MVH Smitty

Godkendelse af svar
Fra : plyds

Dato : 27-01-03 22:15

Mange tak Melander, det var pænt af dig.

Kommentar
Fra : ingole

Dato : 27-01-03 22:26

Kære plyds.Prøv at spørge mureren, han ved det sikkert eller spørg en kvindlig murer hun ved med garanti hvad sådan et arbejde skal koste i aarhus

Kommentar
Fra : summer

Dato : 27-01-03 23:06

plyds, det du skal have lavet, er vel ikke noget der kan indhentes tilbud på, så ubehagelige overraskelser undgås. Det med en timeløn på x-antal kroner, der bare løber, er ikke særlig betryggende, og under alle omstændigheder en tillidssag

Kommentar
Fra : K.L.Rasmussen

Dato : 02-03-03 00:17

humm ja 350 kr koster det her i aalborg altså hvis det ikke "Svuurt !" :)

Kommentar
Fra : erling77

Dato : 26-07-03 17:44

Nu kommer det jo ikke altid an på hvad en arbejdstime koster. Det er mindst
lige så vigtigt hvor effektivt den time bliver udnyttet.
Venlig hilsen fra Erling.