/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
nokia 6300 og pc suite
Fra : beckski
Vist : 692 gange
50 point
Dato : 18-07-07 22:37

Hej!
Jeg har lige installeret cd'en der fulgte med min 6300.
Når jeg sender sms'er via pc-suite lukker sms-editoren efter hver sms og jeg skal starte den igen!! Hvordan afhjælper jeg det!?
jeg havde 6230i før og ved denne gjorde den det ikke!
kan i hjælpe??

beck

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 18-07-07 22:43

Har du tjekket for nye opdateringer til SW?

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 18-07-07 22:48

SW ????

Kommentar
Fra : karus

Dato : 18-07-07 22:53

- Ubesvarede 6
- Besvarede 44
- Annullerede 50
- Slettede 6
Ialt 106

Ser ikke alt for lovende ud

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 18-07-07 22:55

det har jo intet med det at gøre!!! du lader jo tydeligvis være at svare alligevel!
nogen anvender kandu på en anden måde end andre!
god aften

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 18-07-07 22:57

SW .... er det software ??
ja, pc-suite er opdateret ... gjorde den under installationen..

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-07-07 11:20

beckski

bliv du blot ved med at stille spørgsmål herinde, vi skal nok svare dig på trods af point.

Det er selvfølgelig normal høflighed at sige tak for et brugbart svar og den eneste måde det kan "betales" med er jo ved at give point. Hvad kan de ellers bruges til. Jeg selv "betaler" altid min "gæld" uanset om svaret kunne bruges eller ej. Der er jo nogen der har brugt krudt på at hjælpe uanset.

Nu til spørgsmålet

Monstro der er en indstilling der beder programmet gøre som det gør. Prøv at tjek indstillingerne.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 19-07-07 12:57

Synes jeg har været godt og grundigt rundt i krogene med det program....
men jeg leder stadig...

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 19-07-07 13:06

Ved Nokia telefoner skal du altid hente nyeste version af de programmer der hører til din telefon (pc-suite og sådan) på nokias hjemmeside, det er som regel ikke godt nok at bruge dem der følger med telefonen de kommer som regel lidt hurtigt ud af døren.
Afinstaller det du har og hent og installer det nyeste, det kan måske hjæple.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 19-07-07 13:13

Den opdaterede automatisk fra nettet i går! ...

Annuller spørgsmålet
Fra : beckski

Dato : 10-08-07 07:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål