/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox - .dk
Fra : Nickoe
Vist : 552 gange
200 point
Dato : 17-07-07 21:33

Hej

Er der nogle der ved hvordan man får fire fox til at lave endelsen ".dk" i stedet for ".com", når man trykker på "ctrl+enter"?

</nickoe>

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 17-07-07 23:10

Prøv at nøjes med at trykke Enter næsten for nemt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-07-07 23:13

Det kræver selvfølgelig at det en dansk Firefox du har: http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

Godkendelse af svar
Fra : Nickoe

Dato : 18-07-07 00:21

Hmmm, synes bare ikke det vat hver gang, at dette var tilfældet, det var nok bare mig der var noget i vejen med. Så fik jeg da det på plads.

Takker...

</nickoe>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-07 00:45

Hos mig skriver den selv både www og dk, kun ved at trykke enter,Tak for point

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 18-07-07 10:27

Det var sålidt, det var næsten en bonus for dig, hehe

</nickoe>

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 18-07-07 10:33

Og forresten, skriver jeg aldrig www...

</nickoe>

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 18-07-07 18:35

Har nu fundet en tilføjelse til firefox, som gør det, og det gårdermed hurtigere med indlæsningen.

</nickoe>