/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
downloade og afspille mp3
Fra : jtlaursen
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 17-07-07 20:30

Hep
2 spørgsmål: Er der nogle der kender til en god (og gratis) mp3 player og til et godt (ligeledes gratis) program til at downloade film, musik mm.
Tak

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 110 point
Dato : 17-07-07 20:31

JA___________
PM mig

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-07-07 20:32

Glemte.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-07-07 20:33

Kender du siderne til muzakken = Såhhhh...

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-07-07 20:36

Nu ikke alt det hemmelighedskræmmeri disken . Vi skal allesammen kunne se svarende.

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 17-07-07 20:37

disken>> Er du stiv, så okay. Er du ædru, så lær at gøre dig forståelig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-07 20:40

Citat
Er der nogle der kender til en god (og gratis) mp3 player

Har du allerede - MediaPlayer

Citat
et godt (ligeledes gratis) program til at downloade film, musik mm.

Behøver du ikke et program til - hvis det skal være LOVLIGT.......

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 17-07-07 20:44

Citat
Behøver du ikke et program til - hvis det skal være LOVLIGT.......

Jo jeg gør, det er jo også mulig at downloade lovlige ting via et sådan program

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-07-07 20:44

disken>> Er du stiv, så okay. Er du ædru, så lær at gøre dig forståelig.
Citat
Hep
2 spørgsmål: Er der nogle der kender til en god (og gratis) mp3 player og til et godt (ligeledes gratis) program til at downloade film, musik mm.
Tak

UPS___
Det er IKKE tilladt at hente musik_ kun smide det til DELING.

Citat
Nu ikke alt det hemmelighedskræmmeri disken
Vi skal allesammen kunne se svarende.

intitle:"index.of" (mp3|mp4) INDTAST NAVN PÅ DIN ARTIST -html -hatm -php -asp -cf -jsp

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-07-07 20:46

Citat
intitle:"index.of" (mp3|mp4) INDTAST NAVN PÅ DIN ARTIST -html -hatm -php -asp -cf -jsp

Og så er det bare med AT SØGE____
Men om DU KAN GEMME DET_ kommer JO an på din PLAYER

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-07-07 20:50

jtlaursen

Har hjulpet dig flere gange privat = møgsvar og andre ubehageligheder.
Stopper HER, hvis det ?? skulle GÅ hen og TAGE jtlaursen ½ år
om at svare på en FUK mail............

UPS - you´s mate

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-07 20:52

Citat
Jo jeg gør, det er jo også mulig at downloade lovlige ting via et sådan program

Ikke noget du ikke kan hente UDEN program

Men sig da hvis det absolut skal være fildeling - så ved vi da hvor vi står.....

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 17-07-07 21:00

disken>> Du må forveksle mig med en anden idet jeg ALDRIG før har talt med dig, og slet ikke privat. Derved har jeg heller aldrig før været ubehagelig overfor dig!

Citat
Stopper HER, hvis det ?? skulle GÅ hen og TAGE jtlaursen ½ år
om at svare på en FUK mail............

Forstår jeg ikke??

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-07-07 21:00

Citat
Men sig da hvis det absolut skal være fildeling - så ved vi da hvor vi står.....

Fildeling er tilladt__ musikén ser de vist LIDT HÅRDT PÅ.

Men du kan JO prøve at læse, hvordan molokyle_____plejer at gemme.
Noget under temp///

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-07-07 21:02

Citat
disken>> Du må forveksle mig med en anden idet jeg ALDRIG før har talt med dig, og slet ikke privat. Derved har jeg heller aldrig før været ubehagelig overfor dig!

Og hvis jeg ringer til dig i dag, så er du IKKE hjemme______

ELLER´S TAGER JEG MIT EGET LORT TIL MIG IGEN

PÅ STEDET---------

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 17-07-07 21:07

Citat
ELLER´S TAGER JEG MIT EGET LORT TIL MIG IGEN

PÅ STEDET---------

Så bliver du nok mæt

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-07-07 21:18

Hvis dette passer med sidste LOGÌN / spørgsmål_________
Citat
11-04-07 100 Brug af statens trailer (6)

SÅ HERMED SE DETTE SOM ÆDTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

OG STOR UNDSKYLD_____________

TIL TIDER SKAL MAN ALTSÅ HOLDE SIN FOR TAND.

men__ der er andre med et NICK, der MINDER trmmrligt meget om dit.

SORRY__

Håber den er VÆK.........

Her finder du NOGET = men om du vil brge det ???
Ville finde mig en IP hyder først, så kan piratgruppen IKKE
fiden dig, med DET SAMME...
http://www.google.dk/search?hl=da&q=bitcomet&meta=

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-07-07 21:21

Og her kan du hente RESTEN.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=torrents&meta=

Men var det ikke nemmere, bare at rydde en hjemmeside for musik/ film

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-07-07 21:25

Skal ikke kunne sige om DK siden virker, da JEG ikke vil MODTAGE aktive X
http://www.antipirat.dk/
http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=63821

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 17-07-07 21:32

Det dur disken, du er tilgivet.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 17-07-07 21:40

Kommer SORRY _ også herfra, ___ skie profiler.

Men ville lige SE om det var her___

MEN SORRY-

Æder skidtet.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-07-07 21:58

ftp://194.44.214.3/pub/music/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-07-07 21:58

Godkendelse af svar
Fra : jtlaursen

Dato : 22-07-07 13:27

Tak for svaret disken.