/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Giveawayoftheday
Fra : yearhouse
Vist : 643 gange
100 point
Dato : 16-07-07 11:37

Daws...og velkommen til en ny uge.

Jeg har lige Downloaded et fotoprogram fra www.giveawayoftheday.com
Der er aktiveret, og alt det dér........men når jeg vil bruge programmet, beder det om en registreringskode.

Det plejer da at være automatisk. Deres support kan jeg ikke komme igennem til.

Mit spørgsmål er så:
Kan jeg et eller andet sted i min putter finde dénne famøse "activate", der gerne skulle give mig den fulde kontrol.........Og HVOR skal jeg lede?

TOM

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-07-07 11:43

Prøv at klikke på OK uden at skrive noget

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-07 11:44

Der plejer ikke at være fejl i deres programmer, og du har jo LÆST den readme fil der er med IKKE...

Registrering er lidt forskelligt....

Nu har jeg ikke lige prøvet programmet, men....

Enten er der en aktiveringsfil
Eller det sker aut. ved installering (kommer ofte en box med nummer) - den kan du tit ikke se uden at minimere programmet (ligger bagved)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-07 11:44

Nu har du vel læst den medfølgende text fil, der står udførlig hvad du skal og i hvilken rækkefølge

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-07 11:46

Jeg har en gang været ude for, at der skulle aktiveres før instalation, men det står i text filen, ellers er det sikkert som refi foreslår

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-07 11:48

http://www.giveawayoftheday.com/wondershare-photo-story-platinum/ kig lige under indlæg nr 9 og gør det - der er flere end dig der lige har overset noget der

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-07 11:56

Der er så en aktiveringsfil.....

Den skal du dobbeltklikke på INDEN du installerer programmet.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-07 11:56

Jeg har lige hentet Wondershare, du skal faktisk aktivere før du instalerer afinstaler programmet og aktiver før du instalerer igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-07 12:00

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-07 12:03

En hurtig gennemgang af programmet siger mig det "faktisk" er værd at gemme....

Da der tit er folk der har problemer med MovieMaker(kan ikke gemme alle filtyper) var det måske en ide at lægge dette her som tips....

Det fungerer tilsyneladende på samme måde og brænder også selv DVDer.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-07 12:04

Blev du også nysgerrig refi, og skulle lige se efter hvordan jeg må vente lidt med at instalere, sidder ved en Linux computer lige nu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-07 12:07

Skriv du tippet refi, det var dig som fik ideen mon yearhouse har fået afinstaleret og aktiveret sin foto program før instalationen han er blevet så stille

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-07-07 12:12

Jeg er et stille menneske

Jeg downloader, aktiverer som jeg plejer.
Jeg aktiverer først........og så kommer der en meddelelse: Succesfull activatet...

Men stadig: Det vil sq ha´en registreringskode stadigvæk....Og der er ingen OK-tast.

Så jeg venter lige lidt endnu..........MEN mange tak for jeres hjælp indtil videre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-07 12:14

Slet det og hent et nyt download.....

Der er gået et eller andet galt.....

Programmet er OK og aktiverer også.....

PS....

Du er vel logget ind som admin ???? Særlig hvis du kører Vista er dette af stor betydning....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-07 12:15

Altså...

HENT
PAK UD
AKTIVER
INSTALLER

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-07-07 12:17

REFI.

Jeg har prøvet tre gange nu

Og JA. Jeg har det fulde herredømme over maskinen.....(altså pc´en)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-07 12:18

Der er muligvis en fejl i aktiveringen, det var der med et Aimersoft DVD ripper, men den kom igen et par dage efter, og så virkede aktiveringen, jeg kan ikke afprøve lige nu, men instalerer når jeg får startet Windows XP op

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-07-07 12:20

Tak tak OVN.

Men aktiveringen gælder jo kun i dag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-07 12:25

Jeg har altså lige installeret det uden problemer....

Skriv lige HVAD du gør og hvad der sker....

Succesfull activatet har du jo fået frem....

Så hvad sker når du åbner programmet ?????

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 16-07-07 12:33

Eller er nøglen her - den er sikkert ens til alle

Citat
giveawayver"wondershare.com
655955C59D506AC6E5165F0171626012

Og virker KUN idag...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-07 12:33

Den nævnte DVD ripper virkede hos mig, men ville aktiveres hver gang jeg åbnede den, nogle dage senere var GiveAwayOftheDay blevet opmærksom på fadæsen og lagde den frem til gratis download igen, så virkede den, måske noget lignende gør sig gældende her? I deres forum er der flere som skriver at de ikke kan aktivere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-07 12:34

Hovsa....

" = @

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-07 12:35

Citat
I deres forum er der flere som skriver at de ikke kan aktivere

Det er der altid....

Som regel "fejl 40"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-07 12:41

Citat
Som regel "fejl 40"
godt du ikke skrev altid en "fejl 40" der var fejl med den der Aimersoft og det var fejl "GAOD fejl"

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 16-07-07 12:43

WEEEEEEEEEEEEEEE...Tak for svaret refi.

DET virkede.......Men hvor f.... fandt du denne nøgle???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-07 12:46

Oppe til højre er en nøgle....

Tryk på den - så kommer den frem.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-07 12:49

Tilsyneladende er det selve activeringen der er gået galt....

Men læg det ind som tips - det er et super godt program (syntes jeg)......

Og så virker det også på VISTA.......

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-07-07 13:11

Netop REFI.

Du må godt "tippe" den.

Så kan vi tjene en hulens masse point ved at vejlede andre til aktivering

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-07 13:26

Citat
Så kan vi tjene en hulens masse point ved at vejlede andre til aktivering
jeg har luret den kode så ikke engang retur point fra mig godt du fik det til virke, nu starter jeg Windows og forsøger at aktive

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-07 13:32

Citat
jeg har luret den kode