/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Svar på mail fra Japen
Fra : ElseR
Vist : 673 gange
100 point
Dato : 16-07-07 08:41

Hej
Jeg har fået en mail fra Japan som jeg svarrede på, på samme måde som jeg altid svarre rpå en mail ved at klikke på besvar.
Nu er der kommet en mail hvor vedkommende ønsker et svar, så mit svar er åbenbart ikke nået frem. Hvad kan der være gået galt?
Der er ikke komme mail tilbage om at modtageren ikke kan modtage, som der normalt gør når det er tilfældet. Skal jeg evt. have installeret den japanske sprogpakke for at det kan lade sig gøre?
Mvh Else

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-07 09:06

Hvis afsenderen er en du kender så prøv at sende igen - evt videresende den mail du i første omgang sendte frem.

Men - er det nogen du ikke kenderså undlad i det hele taget at gøre noget ! ( i så fald skal du lige have blokeret for afsenderen så du ikke får mere derfra )

og et ps - krav på svar - er det kommet samtidig som den mail du modtog ?? Hvis det er tilfældet er det blot modtager der har denne indstilling sat til.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-07-07 09:28

Japansk sprogpakke skal du kun bruge, hvis du vil have stavekontrol på japansk.
Japansk tegnsæt, skal du bruge hvis du vil skrive med japanske tegn.

Med mindre du kan skrive på japansk, har du ikke noget at bruge nogen af delene til.

Hvis vekommende ikke registrerer dit svar og vil have et nyt, kan der være gået et eller andet galt.
Måske læser han ikke mail på sin afsenderaddresse, menangiver en anden du skal sende til.

Er der overhovedet en fyr du kender og har nogen interesse i. Det er vel ikke bare spam ?.

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 16-07-07 17:57

Jeg har svarret på hans mail igen, så ser jeg hvad der sker. Det er godt nok ikke en fyr jeg kender, men jeg tror ikke det er spam, da han bl.a. henviser til nogle knapper jeg sælger, som han har set på en hjemmeside.
Mvh. Else