/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
El.-cykel - nej ikke knallert.
Fra : nilsg
Vist : 773 gange
200 point
Dato : 15-07-07 21:04

Er der nogle som har erfaring med El.-cykel.
Driftsikkerhed, vedligeholdelse mm.
Cyklen skal køre 2x10 km. daglig - året rundt.
Nilsg

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-07-07 21:20

Hvad er spørgsmålet???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-07 22:19

Næh - kan selv træde....

Men hvad skulle problemet være.....

Bliver den vedligeholdt kan jeg ikke forestille mig den skulle give problemer....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-07-07 00:23

De er udbredt i visse byer i kina, hvor larmende knallerter og motorcykler er forbudt. Det ser ud til at kineserne sagtens kan få dem til at holde i praksis.

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 16-07-07 05:58

[dabj:Hvad er spørgsmålet???]

[Er der nogle som har erfaring med El.-cykel ?
Driftsikkerhed, vedligeholdelse mm?]

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-07-07 09:27
Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 100 point
Dato : 17-07-07 08:28

Ups--- så ikke lige det med drift og vedligeholdelse--undskyld.
Een af mine venner havde en elcykel i et par år, og brugte den på arbejde hver dag (6 km hver vej)
uden problemer med hverken drift eller vedligehold. Den blev ladet op når han kom hjem og var så klar til næste morgen. Han kørte også en del på arbejdet, så hvor langt det blev til om dagen er ikke til at sige, men det gav aldrig problemer. Den ladede selv op når han brugte pedalerne, hvilket var nødvendigt, når det var op ad bakke. Jeg kørte flere gange på den og var meget begejstret for den. Har selv overvejet at anskaffe een, det er altså ret lækkert.
Mvh
dabj

Godkendelse af svar
Fra : nilsg

Dato : 05-08-07 21:02

Tak for svaret dabj. Det var ikke de svar jeg forventede.
Men tak for indlæg.
Nilsg