/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
tv kort... går snart amok.
Fra : tiemaster
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 15-07-07 14:34

nu får jeg snart grå hår.... mit tv kort i min pc vil bare ikke virke...........

og det er ret så svært at forklare hvad der sker men prøver alligevel.......

hvis jeg går ind i enhedshåndtering står der øverst andre enheder, ukendt enhed når jeg søger efter driver finder den ingen.. men enhedens placering er på mit tv kort som hedder SAA7134.

længere nede af listen er der den hedder enheder til lyd video og spil, derunder står mit tv kort så og der står den denne enhed virker korekt..

nu har jeg så skiftet tv kort og det samme sker....

hvad f..... er der galt...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-07 14:47

Citat
når jeg søger efter driver finder den ingen

Det er fordi den allerede har den bedste....

Citat
enheder til lyd video og spil, derunder står mit tv kort så og der står den denne enhed virker korekt..

Ergo er den installeret korrekt....

Så din fejl må ligge et andet sted da den heller ikke virker med andre kort.....

Du må da få en fejlmelding når du åbner programmet.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-07 14:50

Citat
står der øverst andre enheder, ukendt enhed når jeg søger efter driver finder den ingen

Slet den....

Hvis det er en ukendt der skal bruges vil den finde den ved næste opstart....

Du har sikkert forsøgt at installere kortet manuelt som noget andet.....

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 15-07-07 15:46

har prøvet at slette den ved næste opstart finder den en ukendt enhed som ikke kan installeres...

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 15-07-07 15:49

og det er ikke fordi den har den bedste driver for den har ingen og finder ingen...... hvis jeg går ind i det program der hedder chris tv og ser hvilket udstyr jeh skriver den..

audio: tv card saa7131
tv tuner: ______________
og en eller anden mere hvor der os står: tv card saa7131

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-07 15:50

Citat
ved næste opstart finder den en ukendt enhed som ikke kan installeres

Og hved er det for en enhed - den skriver nok ukendt, men den skriver hvad det er.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-07 15:52

Så må du ind på kortets hjemmeside og se om der er en nyere driver.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-07-07 20:27

Der fulgte vel en CD med det kort.
Og når der skal søges efter driver...........skal der søges på den CD.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 15-07-07 21:53

nej ingen cd men har driveren men der sker intet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-07 22:01

Citat
men har driveren

Som måske ikke er nyeste..... ??????

Ellers må kortet jo være defekt....

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 15-07-07 22:54

er den nyeste.. og 2 kort defekt....... mon dog, men der nok ingen der kan give mig et råd desværre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-07 23:02

Det vil under alle omstændigheder kræve en hel del flere oplysninger om din opsætning samt hvorfra du får signalet.....

Kortet viser jo OK - så det er nok nærmere signalet eller opsætningen der er gal....

Annuller spørgsmålet
Fra : tiemaster

Dato : 12-10-07 09:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål