/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Kompakt laminat montering
Fra : pakt
Vist : 2877 gange
20 point
Dato : 14-07-07 19:01

Hej !

Er der nogen der ved hvordan man monterer en kompakt laminat - køkkenbordplade ?
Skal den limes / skrues / hvad ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 19:04

Jeg ville skrue den i fra bunden (toppen af skabet)....

Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 14-07-07 23:43

ja den skal limes og skrues sammen med de medfølgende bolte husk at monterer de små kiks der er med og sørg for at den er fuldstændig jævn i samlingen.

mvh.
Tykkemand

Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 14-07-07 23:48

jeg går selvfølgelig ud fra at det en vinkelbord du spørger om

er det bare en almindelig lige bordplade skal den bare skrues fast op igennem underskabene
jeg plejer at give den 2 skruer i hvert skab.

mvh.
Tykkemand

Kommentar
Fra : pakt

Dato : 15-07-07 12:32

Der er overhovedet ikke fulgt noget monteringssæt med....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-07 12:39

Så finder du blot 2-4-6 skruer i "rodekassen"........ (alt efter bordpladens størrelse..)

Tag de pæneste der kan undersænkes

Kommer de igennem pladen bukker du den på den anden side.....

Nej - glem det - det skal selvfølgelig være i den rigtige længde......

Accepteret svar
Fra : klemme2006

Modtaget 20 point
Dato : 15-07-07 13:02

HEj

Kompaktlaminat er afsindigt hårdt og skruerne knækker for et godt ord. Bord for med et bord 1 mm nindre end skruetykkelsen.

Godkendelse af svar
Fra : pakt

Dato : 16-07-07 10:14

Tak for svaret klemme2006.