/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Tyrkish Airline. Vedr. vægt
Fra : scooter
Vist : 2066 gange
300 point
Dato : 12-07-07 21:53

Hvor meget må man have med i en kuffert af kg. Jeg ved godt hvis man er 3 stk der skal rejse så
må du have 90kg med til sammen. Men må du have 38kg i den ene og så resten i 3-4 andre kufferter.

MVH. Scot.

Accepteret svar
Fra : Laika_pigen

Modtaget 160 point
Dato : 12-07-07 22:08

Kan ikke rigtig finde noget præcist på lige det du spørger efter men fandt det her, måske det er brugbart for dig.

http://www.aal.dk/default.asp?kategori1=2b&id1=397

http://www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/Foer+afrejse/Bagage/Indskrevet+bagage.htm

VH Laika_Pigen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 12-07-07 22:22

De har da VIST? nok frigivet en tube tandpasta__ kan det ikke HJÆLPE _lidt...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-07-07 22:30

Ring til selskabet.....

Det er for sent når du står i lufthavnen.....

Kommentar
Fra : ashkan

Dato : 13-07-07 10:18

Du må højst har 32 Kg i en kuffert hvis det er tunger så skal du udlever det i en anden sted.hvor bæres af mikaniske maskiner.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-07-07 14:24

Det er forskelligt fra selskab til selskab. Ring -eller bedre mail- til selskabet og spørg.

ikke alle selskaber tillader at man vejer sammen.

Men alle har et maksimum på vægt af hvert stykke bagage. Ikke over 20 kg eller 50 lbs. Det er af hensyn til bagegetransporten .

Kommentar
Fra : Bethsie

Dato : 15-07-07 11:19

20 Kg er det man regner med ,i hver enkelt kuffert ,tror ikke men kan dele det ud over flere kufferter ..

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 10-09-07 07:13

Tak for svaret Laika_pigen.