/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tom cachen in Explorer 7
Fra : bimbobo2
Vist : 401 gange
50 point
Dato : 12-07-07 18:04

Hej,
jeg har læst flere steder, at IE7 ikke kan tømme temp filerne automatisk.
Kan nogen bekræfte og eventuelt fortællle om der er en "workaround" for at løse problemet?

På forhånd tk
Mvh

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-07-07 18:11

Ovre til højre under Funktioner, Internetindstiller kan du slev slette dem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-07-07 18:32

funktioner - internetindstillnger/ (du kan også bare bruge fanebladet egenskaber i IE) - slet - og slet alt du ser - om du vil bruge sidste funktion dær dækker i slet alt der hedder også filer og indstililnger der er lavet i tilføjelsesprogrammer er op til dig selv - jeg gør det og der sker ikke noget ved det.

ps - klik på generelt og vis filer hvis du vil vide hvad der gemmer sig der

psps - du kan gå i avanceret og sætte din browser til : tøm midlertidige filer når webbrowseren lukkes (faktisk en rigtig god ide)

og nej - jeg har hverken hørt eller set nogen der ikke får slettet de midlertidige filer - øhh automatisk vil jeg så tro du mener er under generelt - så afkræfter

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 12-07-07 18:39

Hej,
tak for svarene...

Jeg har markeret "tøm mappe .... når browseren lukkes" det er DET, som ikke virker i IE7..
Alt andet kendte jeg i forvejen.

Så jeg vil vente at se, hvis nogen har fundet ud af, om denne "bug" kan fixes på en eller anden måde.

Mvh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-07-07 18:44

virker da fint her og de steder jeg kender

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-07-07 18:49

HMMM nu prøvede jeg lige at gå ind og kigge - det ser da ud til at ikke ALT sletter sig selv - dvs - da jeg gik helt offline og kiggede efter lå der cookies tilbage men KUN cookies fra det jeg havde brugt under foretrukne

ikke noget problem for mig dog - husker faktisk altid at slette alt - men ok der burde jo ikke ligge noget

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 12-07-07 20:03

Jeg bruger www. ccleaner.com

Annuller spørgsmålet
Fra : bimbobo2

Dato : 13-07-07 07:46

Jeg har reinstalleret IR7 og ser ud til at virke igen..
Tak foir alle svar