/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Adresse linie på internet Exp
Fra : Nesdam143
Vist : 581 gange
20 point
Dato : 12-07-07 15:16

Hej der ude.

Jeg har netop installert xp.
Mit problem er,når jeg går på nettet kommer der en side der hedder MSN, det er også helt i orden.

Men men, jeg kan ikke skrive noget i adresselinien for at komme videre på nettet, når jeg sætter kørseren på linien vil den ikke tage imod.
Kan nogen hjælpe mig.

VH Nesdam143

Kommentar
Fra : farnholdt

Dato : 12-07-07 15:35

Tryk f11

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-07-07 15:37

prøv at kig under fanebladet avanceret i IE og se om der er flueben under "søg ikke fra adresselinien"

Kommentar
Fra : farnholdt

Dato : 12-07-07 15:37

min fejl, så hjælper f11 ikke så meget, hvis adresse linjen er fremme.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-07-07 15:48

PS.. har du opdateret hos windows update efter du installerede ???

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 12-07-07 21:09

Gå under "funktioner" og "internet indstillinger". Under startside vælger du "brug tom side". Vupti, problemet er løst

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-07 01:04

Det lyder mere som det er dit tastatur der ikke virker Nesdam143.

Kan du f.eks. skrive i Notesblok? (notepad.exe)

Kan du dette?

.. må du prøve at geninstallere IE

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-07 01:05

..evt. opdatere til IE7 (..hvis det er 'den gamle' IE6'er):

http://www.microsoft.com/danmark/windows/ie/default.mspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-07 14:15

hvis du er på msn´ s side ser den så sådan ud ??? http://dk.msn.com/

kan du i så fald bruge den underliggende søgefunktion ( udfor hvor der står msn og er et søgefelt) til at komme videre ved at skrive for eks www.kandu.dk ????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-07 10:09

Dette burde kunne klare problemet:

http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm

Citat
Address bar search does not work.

</MOLOKYLE>