/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Bagster
Fra : castin
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 12-07-07 10:59

Nogen af Jer, der har erfaringer med Bagster - specifikt med læder-overtrækket til tanken?

For/imod ?

Bliver den grim efter en tur på tværs af landet i regnvejr?

På forhånd tak.

Castin

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 12-07-07 11:30

Tankovertrækket bliver ikke grimmere end f.eks. lædertasker eller læderbetrukne hårde tasker.

Det skal jo bare rengøres og have noget læderfedt.

Og så skal du selvfølgelig passe på ikke at spilde for meget benzin på det når du tanker

Men det er hårdt ved lakken.....så du skal være forberedt på, at såfremt coveret sidder i længere tid, bliver lakken ødelagt, mat og ridset, for selv om det tilsyneladende sidder godt tæt, kan det ikke undgås at støv o.s.v. kommer ind ved kanterne.

Jeg kan egentlig ikke se det praktiske i at betrække tanken på den måde, for en tanktaske med skridsikkert gummiunderlag og ordentlige fastgørelsesstropper er lige så godt.

Jeg kunne se formålet som en permanent løsning, såfremt det var for at dække en grim og ridset tank man ikke gider ofre en ordentlig lakering på

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : castin

Dato : 18-07-07 14:04

Tak for svaret