/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia 5500 eller nokia 6300
Fra : bpedersen
Vist : 592 gange
50 point
Dato : 11-07-07 19:41

Ja, overskriften siger lidt.

Jeg skal til at have en ny mobil.
Jeg har kigget lidt på en nokia 5500 og 6300.
Er der de store forskelle på de 2 modeller

Jeg ved godt at den ene er en håndværkermodel, men man kan jo købe et itui til 6300, så bliver den jo også håldbar.

Hvad skal jeg vælge, de koster næsten det samme.
Hvilken i model får jeg mest.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 11-07-07 19:45

Hej.

Jeg vil anbefale Nokia 6300 Står selv og skal ud og ha den i weekenden.
Du får mere for pengene og den er super fin.

Se sammenligningen her:

http://www.nokia.dk/phones/models/compare.php?phones=2775571%3B2358132&all_params=1&x=45&y=3

VH Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-07-07 19:45

Citat
Hvilken i model får jeg mest.

I den du selv syntes bedst om.....

Der er ikke meget ved at have en telefon vi syntes er god hvis du ikke selv bryder dig om den.......

Accepteret svar
Fra : michael_30

Modtaget 35 point
Dato : 11-07-07 19:57

nokia 5500 Sport... er en total lækker telefon...
Har selv en...og den er bare super

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-07-07 20:00

Ja - så står den 1-1

Kan du se logikken

Kommentar
Fra : bpedersen

Dato : 11-07-07 20:08

jeg ved godt at det ikke er et digitalkamere, men tager 5500 gode billeder???

Kommentar
Fra : me67

Dato : 11-07-07 20:12

Jeg ville nok vælge Nokia 6300 fordi:
1. Det er den mindste af de to.
2. Den har lidt bedre data end 5500

Så nu står der 2-1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-07-07 20:12

Definer ordet "gode" - det er jo et vidt begreb......

2 megapixel er ok....

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 11-07-07 20:25

5500 er den værste telefon jeg nogensinde har haft. Der kommer nemt støv under skærmen, diverse ting kommer til at sidde løst osv, så vil ikk ligefrem anbefale den

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 11-07-07 20:42

Citat
5500 er den værste telefon jeg nogensinde har haft. Der kommer nemt støv under skærmen, diverse ting kommer til at sidde løst osv, så vil ikk ligefrem anbefale den

Har du puttet den i en tvangsblander, for derefter at putte den i tørretumbleren...

Spøg til side, min har nu ikke fejlet noget som helst.... Men det kommer selvfølgelig også an på, hvordan man behandler den...

Jeg er håndværker..... det betyder støv - vand - og stød mod div.
Ingen fejlmeldinger i nu.....

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 11-07-07 20:43

Mærkeligt :S

Kan os være jeg bare er lidt uheldig så ...

Kommentar
Fra : bpedersen

Dato : 11-07-07 20:57

hvad er det for nogle data som 6300 er bedre end 5550

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-07-07 21:12

Kigger du overhovedet på de link du får ???????

Leika_pigen gav dig en sammenligningsside - der står ALT der er værd at vide liiiige ved siden af hinanden....

Kommentar
Fra : me67

Dato : 11-07-07 21:14

Citat
Kigger du overhovedet på de link du får ???????

Skulle lige til at stille samme spørgsmål - men du kom mig i forkøbet.

Tak for det refi

Kommentar
Fra : me67

Dato : 11-07-07 21:17

Nå skidt med det - spørgsmålet bliver sikkert alligevel annulleret......
Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 20
- Annullerede 19
- Slettede 0
Ialt 41

Godkendelse af svar
Fra : bpedersen

Dato : 11-07-07 21:35

Tak for svaret michael_30.

Kommentar
Fra : bpedersen

Dato : 11-07-07 21:36

dem der giver en god besvarelse får point

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-07-07 21:42

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 11-07-07 21:44

Var så lidt....

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 11-07-07 23:26

meninger er der masser af og sjovt nok lige præcis disse 2 telefoner har jeg selv lige haft, nokia 5500 fik jeg på arbejdet og havde den 3 dage så afleverede jeg den tilbage og sagde at den ville jeg ikke have jeg kunne ikke lide den , så istedet fik jeg en nokia 6131 og den passer bedre til mig, privat havde jeg også købt nokia 6300 fordi jeg fik den anbefalet og jeg syntes såmænd da det er en god telefon men jeg var ikke tilfreds med den så den blev solgt og nu har jeg en nokia7390 klap mobil, så selv om der er mange der kan lide den ene model er der ligeså mange der ikke kan , så held og lykke med af finde den du syntes bedst om

hilsen chicapigen