/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ny laser i JVC microanlæg ?
Fra : hovsada
Vist : 925 gange
100 point
Dato : 11-07-07 12:49

Vil gerne have henvisning til et rep.værksted i Kbh. område

Fredgårds værksted i Skovlunde er kontaktet - søger alternativ ( pris )

10 år gammelt [U]UX-2000R[/U] - velspillende , men defekt laser !

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 11-07-07 12:57

Jeg havde et JVC anlæg med samme problem, men konkluderede at med priserne på anlæg i dag, - kunne det ikke betale at koste ny lazer. - Og så er det jo også fedt engang imellem at få nyt.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 11-07-07 13:02

sådan ser jeg ikke på det !

Kommentar
Fra : julemanden50

Dato : 11-07-07 13:19

Må jeg være så fræk at spørge om du har prøvet at rense laserhovedet.

Tidligere havde et et problem med defekt læsning af CD'er, hvor jeg fik det råd at bruge lidt spyt på en vatpind og så rense nænsomt.

Ellers kan jeg ikke hjælpe

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 11-07-07 15:06

Nej men jeg var også glad for mit gamle anlæg, og da jeg så hørte prisen, (husker ikke nu) så kunne jeg beslutte mig. Jeg købte dengang så et Pioneer, det virker stabilt.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 11-07-07 17:03

Du kan da bare kontakte et radio og TV værksted. Alle kan vel udskifte et laserhoved.
Selvfølgelig koster det da penge. Du kan da ikke få det gratis, hvis du tror det.

hawaii

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 11-07-07 18:30

Er helt tør i munden efterhånden- spyt-vatpind og lign. virker ikke mere (har ikke overdoseret )

Ved godt at det ikke er gratis- men måske kender nogen et værksted som ikke på forhånd siger 12-1800 kr.

håber at det kan gøres for en tusse eller lidt mindre !