/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Rødpunktsigte til Gamo CFX?
Fra : Madslarsen788
Vist : 2950 gange
50 point
Dato : 10-07-07 22:07

Hej! Jeg har lige købt mig et Gamo CFX gevær. og har nu set mig varm på at få et rødpunktsigte til det. Nogen der kan anbefale nogle?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : slander

Dato : 10-07-07 22:23

hej jeg vil anbefale dig at spørge her http://nordisk-forum.dk/index.php under "PCP-, Co2- & Fjedervåben. "

men ellers noget i denne stil " Nikko Stirling Rødpunktssigte m/10 lysstyrker " på denne side http://www.lystfiskeren.dk/shop/shoppen_vare.asp?varetype=6&varegruppeid=14

mvh slander

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 11-07-07 10:49

Hejsa.. har selv købt en CF-X'er for et par måneder siden, og der er da godt nok smæk på det gevær. Den bliver du glad for!

Slanders forslag til rødpunktssigte er helt fint, og lystfiskeren i hvide sande kan klart anbefales!

Men hvis det var mig, ville jeg nu ikke købe et rødpunktssigte. Jeg ville bare montere et 2-7, eller 3-9 x 40mm med parallaxjustering

Men smag og behag er jo heldigvis forskelligt

Vh Fluffy

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 50 point
Dato : 11-07-07 20:15

Se lige her---det er det bedste du kan få til rimelige penge, og trods alt en ganske fornuftig pris i forhold til en rimelig kikkert
http://mosegaardens.dk/hawke_red_dot_1x30m___rødpunkt_sigte-p-517.html
Mvh
dabj

Godkendelse af svar
Fra : Madslarsen788

Dato : 11-07-07 23:05

Tak for svaret dabj.

Kommentar
Fra : charliwoo

Dato : 17-11-07 01:17

hmm er du sikker på du vil have et rødpunktsigte!!!
sigtekikkert er da klart federe også kan du altid sætte laser på hvis det er