/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Notebook
Fra : TCMathiesen
Vist : 397 gange
50 point
Dato : 26-01-03 22:47

Er der nogle som ligger inde med et bundkort til en Chicony model MP-983A eller andre dele til den så vil jeg meget gerne høre fra jer.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 27-01-03 00:12

Hvis du havde valgt en bedre overskrift f.eks "bundkort til Chicony model MP-983A søges" og stillet spørgsmålet under budbort http://www.kandu.dk/dk/emne/30606 istedet for hjemmesider, så ville du nok have jævnt flere chancer

Men du er sikkert ny, så velkommen til

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 27-01-03 00:14

Budbort = bundkort

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 27-01-03 14:06

Hej TCMathiesen!

Prøv nyhedsgruppe dk.marked.privat.edb eller nyhedsgruppe dk.edb.hardware

Du kan jo også lige prøve Den Blå Avis http://www.dba.dk/

Og husk lige næste gang, at vælge den rigtige gruppe - så får du mange flere relevante kommentarer og svar!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : TCMathiesen

Dato : 27-01-03 22:26

Hvis du er så smart uffe29 er det utroligt du ikke selv kunne regne ud det er en fejl

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 27-01-03 22:40

?
Det tager jeg så som et "rend mig i røven"

Ps. jeg er ikke smart, jeg prøver bare at hjælpe

Kommentar
Fra : TCMathiesen

Dato : 27-01-03 22:59

Til Uffe29
Rolig rolig det er ikke sådan ment, men det er skide træls for jeg sad åbentbart og sov da jeg lavede det her og ved ikke hvordan jeg sletter det igen
Venlig hilsen TC

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 50 point
Dato : 28-01-03 00:19

Du kan ikke slette det, dine point er trukket/væk
Hvis du accepterer et svar, så bliver det lukket

Godkendelse af svar
Fra : TCMathiesen

Dato : 28-01-03 11:08

Tak for svaret Uffe29.