/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mangler sproglig begavelse.
Fra : Teil
Vist : 898 gange
100 point
Dato : 10-07-07 19:14

Citat
Bilka vil sende en, men har den først på torsdag, så det hjælper mig ikke her og nu.

Tænk at blive så sur over en brugsanvisning. Tænk at ikke kunne tænde for et fjernsyn
uden den forvirrende vejledning.
Ring på hos naboen bed deres søn på 10 ordne det tv, det tar kun fem min.
Tænk at blacke folk for at fjernsynet ikke er helautomatisk og installerer sig selv
viser automatisk de programmer man ønsker se.
Venner og andet lort
Jo man skal være bogligt begavet for at begå sig i BILKA.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 10-07-07 19:21

Han/hun ville heller ikke have den på svensk - så det er nok ikke købt i Bilka.......

Stakkel - ingen fjernsyn før på torsdag

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-07 19:29

Man sover også godt til sne på skærmen.
Fantasi til at forestille sig et afsnit af venner
mangler sikkert også.
Det må blive havregryn uden mælk til aftensmad.
Og krisehjælp til morgenmad, syv psykologer
gør hvad de kan. En af dem må da have set det seneste afsnit af Venner.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-07-07 19:30

Kan det virkelig hidse dig sådan op

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-07 19:34

Ja den slags idioter skal lære på den hårde måde,
så kan deres mor ae dem og fortælle hvor dumme
mennesker kan være.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-07 19:55

Citat
men de kan ikke hjælpe med en dansk manual.

Han lyver jo den klovn.

[CITATBilka vil sende en, men har den først på torsdag][/CITAT]

Sådan en klaptorsk.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-07-07 20:20

Nogles verden vælter bare ved en smule ral på vejen.... deres forældre har ikke lært dem, at man ikke kan zappe sig frem til alt i denne verden - tålmodighed er et ukendt begreb.

Hanne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-07 20:29

Og jeg må komme ned på jorden igen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-07-07 21:20

Hvis det er - så kunne jeg godt tænke mig noget øhhhh - mon Bilka kan levere lidt på "Fransk"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-07-07 21:36

Yes....

Bare spørg slagteren - han er leveringsdygtig (men det må ikke siges videre)

Det er en bibeskæftigelse - hvad han ikke har - skaffer han - vistnok fra østen....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-07 21:43

En bøf fra østen, den må da følges af en stegevejledning på dansk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-07-07 21:47

Der følger en "russer" med i prisen.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-07 22:02

I kina spiser de hunde.
Ingen import tak.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-07-07 22:09

Det er da vist jeres sengetid, drenge

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-07 22:13

Øl undskyld Ok

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 11-07-07 00:32

Citat
I kina spiser de hunde.
Ingen import tak.

- i Kina spiser de sgu alt med ben, undtagen borde og stole!

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 11-07-07 00:41

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 11-07-07 01:20

jo de gør

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 11-07-07 01:30

så prøv at gå på nettet

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 11-07-07 01:33

mon ikke det er bedre at tage til Kina?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-07-07 02:43

Blacklist funktionen bliver misbrugt, nogle sætter alle der har andre meninger end dem selv, på den sorte liste, det kan ikke hidse mig op, gider alligevel ikke spilde min tid på disse typer, og jeg vil også gerne beholde muligheden, for at sætte en ud mine spørgsmål, hvad manualer angår, så tager jeg det som et persolig nederlag, hvis jeg bliver nødt til at læse i en brugsanvisnig det er først efter alt andet (også Kandu) er forsøgt først, at jeg tager læsebrillerne på

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 11-07-07 08:28

o.v.n.> Rigtige mænd læser ikke manualer, men de spilder meget tid

"When everything else fail, use the manual"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-07-07 09:35

Brugsanvisninger er som regel mere indviklet at forstå
end selve apparatet. Det er min erfaring.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-07-07 14:37

Min kone og jeg hjælpes ad med nye apparater. (nej ikke sådan nogen )
Det foregår på den måde at min kone læser brugsforvirringen fra første side og jeg passer knapperne.
Hun kan ikke Engelsk og jeg kan ikke se de fjollede små knapper.........................
Længere inde i manualen går det som regel bedre.
Eks. "Du skal trykke på en knap som ligner en bil som kun har et hjul med et kryds på ryggen"
eller "Der står at du skal trykke på en knap der hedder play - men vi har ikke tid til at lege nu"

Hvorfor fa'en ska de fjernbetjeninger absolut være helt forskellige.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-07-07 15:03

e.c - dit skjønne mandfolk

Jeg roder også rundt med apparatet, før jeg kikker i diverse vildledninger.

Manglede en manual til mit "nye" tv. Da jeg endelig fik fat i een, havde jeg indstillet kanaler, tv til video etc.

Men nu er min fjernbetjening i udu - så er jeg glad for at have manualen...

Moster m/u Manual

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-07-07 15:06

Moster - man kan købe en fjernbetjening som let kan kodes til dit fjernsyn.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-07-07 15:12

Jeg har flere universal fjernbetjeninger med hver 1200 knapper ser det ud til.
De nyeste har en størrelse som sofabordet, monter fire ben så tjener det
apparat to formål.
e.c. vi har samme ordning, konen læser forvirringen og jeg installerer, hun er dog forvist
til et andet rum, det vrøvl gider jeg ikke høre på.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-07-07 16:33

Teil -

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-07-07 16:38

e.c - Det vil jeg da overveje, så jeg laaangt om længe kan få installeret de sidst ankomne kanaler, og få et bedre billede.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-07-07 16:49

Citat
Moster - man kan købe en fjernbetjening som let kan kodes til dit fjernsyn.

Pas nu på brugsforvirringen ikke er på kinesisk...

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 11-07-07 19:14

Teil

Citat
Ja den slags idioter skal lære på den hårde måde,
så kan deres mor ae dem og fortælle hvor dumme
mennesker kan være.

Så vil jeg tro, du har fået ualmindelig meget opmærksomhed af din mor i din tilsyneladende trøsteløse barndom, men det har åbenbart ikke hjulpet på din direkte vamle kvalme måde at opføre dig på her på kandu.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-07-07 19:19

Dér røg den gode tone, vi endelig oplevede fra Teil

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-07-07 19:45

Citat
Så vil jeg tro, du har fået ualmindelig meget opmærksomhed af din mor i din tilsyneladende trøsteløse barndom, men det har åbenbart ikke hjulpet på din direkte vamle kvalme måde at opføre dig på her på kandu.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-07-07 19:46

OK jeg må blacke mig selv, ingen anden udvej.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-07-07 19:52

Paperboy ryger med ned, han er en fæl type.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 11-07-07 23:02

Citat
Er ellers et dumt svin ifølge andre kandu-er.

Nu du selv siger det Teil

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-07-07 23:09

Jeps paperdreng.
Med det mest sadistiske smil på læberne har jeg
myrdet godt 200 iberiske snegle.
Blodbadet fortsætter i morgen.
Små sneglebørn hakkes koldblodigt i stykker.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 11-07-07 23:22

Hvis det er en kur for at blive et nyt og bedre menneske i omgangen med andre mennesker her på kandu, så vil jeg kraftig tilråde, du forsætter myrderierne på diverse snegle i tiden fremover

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-07-07 23:27

Ok paperboy
Jeg vil kraftigt overveje dit råd.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-07-07 13:14

Det vil sige at man ikke skal bevæge sig i sneglefart nogen steder...................slongk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-07-07 13:18

e.c.
Hvis du ligner en snegl lever du farligt.
Vores postbud som leverer snailmail er begyndt
at smide posten ud i høj fart.
en s.k. snail smiley

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 15-07-07 08:57

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-07-07 02:06

Jeg kan ikke lade være med at gå ind her - du, Paperboy - som nu belærer Teil der, som Moster Glad skriver, endelig er blevet en rigtig god Kandue og har vist at han både er venlig, morsom og i det hele taget - slet ikke længere lever på til den påstand om 'det største dumme svin på Kandu' - DU skriver til ham om at opføre sig ordentligt??

Kære paperboy, du er på min blackliste som en af de meget få, DU var skyld i at jeg ville stoppe med at skrive på denne side, fordi DU var så helt ufattelig modbydelig at en hr.AJ, i en sammenligning, ville fremstå som en nypudset dukseelev.
Det er længe siden jeg har set dig herinde Peperboy og jeg er spændt på om du kan opføre dig så du kan tillade dig at korrekse andre.

Da du jagtede mig med dine modbydeligheder, var jeg såmænd ganske ny herinde og jeg må indrømme at jeg blev meget overrasket over at 'møde' typer som dig og AJ, jeg troede faktisk ikke at voksne mennesker kunne finde på at skrive sådan til andre voksne mennesker - som de faktisk slet ikke kendte?

Det ved jeg så nu - men med Teil, kan man så erfare at det kan blive godt igen, i hvert fald er det længe siden jeg har set den 'gamle' Teil som bestemt ikke var særlig rar og lige så bestemt levede fortrinligt op til sine egne ord i profilen. Teil var en overgang på min blackliset men jeg slettede ham forleden. Ja, jeg zbruger Blackliste funktionen - og det er faktisk ene og alene for at undgå at DU, kære paperboy og så et par stykker mere, skal kunne gå ind og ødelægge en af mine tråde med alle de grimme ting du / I kan finde på at skrive.

Nå - dette var såmænd blot fordi jeg pludselig så rødt, da jeg så at Paperboy var inde og korrekse Teil.

Du, paperboy er, i mine øjne, en af de værste, om ikke dén værste, her på kandu og nej - jeg har ikke AJ på min blackliste, jeg kan ikke forestille mig at han ville finde på at gå ind og ødelægge en tråd UDELUKKENDE for at chikanere andre.
Så - lad du bare være med at forsøge at 'se ud' som en englebasse.

Natnat til alle og god weekend.

Venlig hilsen Dorthe