/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PC'en starter umotiveret ....
Fra : hansine
Vist : 722 gange
200 point
Dato : 09-07-07 21:31

Hej.
Kan nogen mon hjælpe. Min rimelig nye Dell Dimension 3100 og rimelig nye skærm starter hele tiden med kortere eller lange intervaller. Jeg er oppe i alderen og ikke så pc-klog (!!) men jeg har haft nogle programmer der var vanskelige at slippe af med. (har ikke bedt om dem) det er music@match og shellIconhiddenwindow, og nu kan jeg heller ikke systemgendannelse. Jeg har ryddet op, men intet synes at hjælpe. Har installeret og kørt TweakNowRegCleaner Std, som anbefalet af Molokyle, men det går heller ikke. Computeren blir bare mere og mere langsom , men altså den starter af sig selv - lever sit eget liv. meget irriterende. Glad og taknemmelig hvis nogen har en løsning.
hilsen hansine.

Accepteret svar
Fra : chaufrat

Modtaget 210 point
Dato : 09-07-07 21:40

Mit råd til dig er at gå ind på

http://www.malwarecheck.dk/

og registrer dig. Opret dit spørgsmål for at få hjælp. Jeg ved du vil få kvalificeret hjælp her.

Håber det vil klare dit problem.

Med venlig hilsen chaufrat.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-07 22:00

..eller kør som minimum en online scan her: http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-07-07 22:01

hvilken antivirusprogram har du?
og hvilket styresystem?
Jeg kører foruden min antivirus et gratis spyvareprogram fra Lavasoft

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-07-07 22:17

Du skal simpelthen afinstallere Musicmatch i Tilføj/Fjern programmer, og så genstarte maskinen. Det burde løse problemet.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 09-07-07 22:35

Prøv at kigge i bios, om den skal starte på div. aktivitet som net, og lign. lyder som dette ellers sluk på kontakt og afbryd strøm, burde bare ikke være nødigt , men til du evt. fik en til at hjælpe dig hvis du ikke har indblik i det. Tag evt. fat i Dell support/forviring for at guide dig igennem bios.

Kommentar
Fra : coldane

Dato : 13-07-07 16:37

Jeg ville formatere maskinen, altså starte forfra.
Og så købe et ordentlig anti virus program, kaspersky f.eks.
Du har garanteret købt maskinen med de 3 mdr. prøve version fra Mcafee som nu er udløbet og så virker beskyttelsen ikke mere. Nap en om´er.

Kommentar
Fra : hansine

Dato : 18-07-07 17:24

Kære I som har hjulpet og nye som måtte komme forbi. Min PC virker nu perfekt, og det er faktisk betryggende og rart. Lukker derfor spørgsmålet. Pointene sender jeg til Chaufrat for at bringe mig på sporet af malwarecheck og hjernen bag: dygtig, hjælpsom og vedholdende. Ved godt at I Kanduer kender http://www.malwarecheck.dk/ allerede, men jeg gjorde ikke, og jeg blev særdeles positivt overasket. hilsen Hansine.

Godkendelse af svar
Fra : hansine

Dato : 18-07-07 17:30

Tak for svaret chaufrat. Pointene får du for at bringe mig på sporet af den MEGET DYGTIGE og MEGET HJÆLPSOMME og MEGET TÅLMODIGE hjerne stl_s bag malwarecheck . Han har i en længere føljeton ageret diagnosedoktor og har som sådan udbedret min computer. Fantastisk ikke