/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Flyveøre - av av
Fra : jomfruane
Vist : 567 gange
200 point
Dato : 09-07-07 11:21

Hej jeg har gentagne mellemørebetændelser og det er så hvad det er, det klares ok med næsespray og pines, men nu skal jeg ud og flyve torsdag og husker med gru sidste gang jeg fløj med røde øre.
Jeg har købt disse trykudlignende ørepropper, men er der andet jeg kan gøre?

For en del år siden blev jeg behandlet i Grækenland med nogle øredråber som hjalp helt fantastisk, men disse er ikke til at få DK. Nogen der har tilsvarende råd?

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 09-07-07 11:22

pines

Pinex...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-07-07 11:50

Jeg ville ringe og spørge lægen. Du kender sikkert rådet med at synke når du mærker problemet, det udligner trykket at gøre den synkebevægelse.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 09-07-07 12:01

jo jeg har også talt med lægen, jeg tænkte om der måske var nogle alternative metoder, men tak.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-07-07 12:07

Nogle sutter bolcher andre tygger tyggegumi, for at befordre de synkebevægelser, der udligner trykket.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-07-07 12:51

Undgå at drikke mælk og mælkeprodukter....

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 09-07-07 14:11

måske skal sådan en skrivelse underbygges? lool

Annuller spørgsmålet
Fra : jomfruane

Dato : 10-08-07 21:05

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål