/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
beskyttet wma format+itunes
Fra : biksemad
Vist : 1735 gange
50 point
Dato : 08-07-07 12:17

hej jeg har dowloaded tv2 sommer og betalt 10 kr for dette,og det er i beskyttet wma format åbenbart,så ville jeg ligge det over i itunes,for det bruger jeg som jukebox.Men så skriver den en eller flere sange der tilføjes er i beskyttet wma format inklusiv tv2 sommer wma og kunne ikke konverteres.itunes kan kun konvertere ubeskytet wma sange,kan det være rigtigt,jeg regnede da med at når jeg havde betalt,så kunne jeg også ligge det over i itunes kan man gøre noget ? ophæve beskyttelsen,eller er der noget man kan,jeg synes det er for dårligt.
mvh jan

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-07-07 12:19

Ja det er rigtig, hvis du vil bruge musikken i Itunes, skal du først have omgået beskyttelsen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-07-07 12:23

Her kan du se hvordan du fjernet beskyttelsen....

http://www.piratgruppen.org/spip.php?article678

Accepteret svar
Fra : Millister

Modtaget 50 point
Dato : 08-07-07 14:26

Ellers kan man altid ligge det ned på en cd og og få det ind i Itunes den vej... det plejer at dú når det er Windows media player man skal snyde -ikke Itnes

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 08-07-07 18:12

Tak for svaret Millister.det virkede fint