/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
updater 5 ??????
Fra : dhmoelsted
Vist : 615 gange
100 point
Dato : 08-07-07 10:18

der lægger sig en TOM mappe med navnet updater 5 i min dokoment mappe jeg fjerner den den kommer så efter en 3-4 opstart og lægger sig der igen , hva er det, tid sted og anvendelse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-07-07 10:25

macromedia har du opdateret ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-07-07 10:32

btw - det er nu slet ikke sikkert den er tom - hvis du (anbefales) ikke kan se skjulte filer har den nok noget i sig - prøv at køre musen henover oplysning og se om den siger tom - men med x antal bytes

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 08-07-07 10:40

ja mystisk når musen køre over den siger den mappen er tom

ang --------------------------------------------------------------------------------
macromedia hva er det nu for et program ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-07-07 10:57

adobe - adobe overtog macromedia

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-07 11:32

Den har sikkert en undermappe: AdobeUpdater ..med endnu 2 undermapper: AdobeUpdater og reader8dr-da_DK ..hos mig i hvert fald.

Disse mapper er også tomme. De dannes hver gang Adobe Acrobat Reader køres, hvis man har instillet Adobe Acrobat Reader til selv at lede efter opdateringer. Adobe Acrobat Reader er det program man bruger til at læse *.pdf filer.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-07-07 12:06

http://www.publicvoid.dk/Acrobat8RemoveUpdater5FolderInDocuments.aspx

hvis man kun bruger readeren ville jeg afinstallere og hente foxit i stedet - den bruger ikke nær de samme ressourcer . http://www.pcworld.dk/download/77/1493

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-07-07 12:17

Tryk Ctrl +r

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-07-07 12:17

Har også mappen,det er som Molo siger.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 08-07-07 15:50

jeg takker for de mange svar adobe fylder ca 125 mb utrolig at foxit på ca 2 mb kan gøre det bedre og ikke kræver supplerende programmer
jeg hælder til enten at afinstalle adobe og geninstalle uden auto update eller, foxit

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 08-07-07 16:04

hvis du kun bruger adobe som reader så kan du afinstallere uden bekymringer - foxit er alle tiders - er det nødvendigt med nogen af adobes produkter for eks ved spil fylder det så langt mindre at hente adobes flash player og schockwave player for sig selv uden resten - sådan har jeg det og er glad for det

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 08-07-07 16:16

Tak for svaret miritdk.
jeg napper foxit den skulle nemt dække mit behov
mvh
hans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-07-07 16:28

velbekomme og god fornøjelse