/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Charterrejser med tysk bureau?
Fra : Jaffe123
Vist : 12791 gange
50 point
Dato : 07-07-07 09:55

Er der nogle der kender til tyske rejseselskaber, der evt. flyver via Danmark? Jeg har hørt om nogle der hedder Berlin reisen, men kan ikke find dem. Er der evt. andre? Er der nogle der kender til rejseselskaber der flyver fra Hamburg der kan anbefales?
Jesper

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 07-07-07 11:14

www.neckermann-reisen.de/angebote/4649-side-hamburg.html

F.eks. Neckermann-reisen hvor der kan bookes over nettet.

Ammitz

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-07-07 12:11

Citat
der evt. flyver via Danmark

Hvad mener du med via......

Alle charterfly flyver direkte til destinationen......

Kommentar
Fra : Jaffe123

Dato : 07-07-07 12:22

Ja men jeg har hørt om nogle tyske bureauer der flyver fra Kastrup

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-07-07 12:41

Det er så fordi de booker hos danske selskaber......

Kommentar
Fra : Jaffe123

Dato : 07-07-07 14:44

Det er muligt, men det skulle efter sigende stadig være muligt at få biletterne en hel del billigere. Er der nogle der kender mere til det?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-07-07 14:48

billig flyselskabet Airberlin flyver også fra Danmark til nogen af de populære feriemål. Tror du ikke det er det der er forvekslet med. De har bl. a. København Mallorka.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-07-07 15:00

Ja rutefly er en mulighed - men det var vel ikke det du tænkte på......

Kommentar
Fra : Jaffe123

Dato : 07-07-07 22:13

Nej jeg tænker på ganske alm. charter for en famillie på 4. Noget i stil med Ving, spies, apollo osv. Findes det og er der nogle der har erfaring med det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-07-07 22:16

Ikke i Danmark.....

Kommentar
Fra : Jaffe123

Dato : 08-07-07 09:00

Nej men det kan også være fra Hamburg

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 08-07-07 11:18

Hvis ikke synes om Neckermann så prøv her,
www.reisen-und-internet.de/reisepreisvergleich.html?gclid=COLF8_PQl40CFQPllAodOlWD2w
- hvor du kan vælge aktuelle tilbud med afrejse fra Hamburg til mange forskellige destinationer med bl.a. Schauinsland-Reisen GmbH eller TMG Der Reisejoker GmbH eller
BENTOUR INTERNATIONAL REISEN GmbH og mange flere afhængig af, hvor man ønsker at rejse hen.
Ammitz

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-07-07 11:36

Så langt behøver du såmænd ikke at tage......

Hvor vil du hen ?????

Alle større tyske byer har masser af rejsebureauer....

http://www.reisen.de/index.jsp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-07-07 11:40

Nok et af de billigste.....

http://www.expedia.de/

Accepteret svar
Fra : julemanden50

Modtaget 50 point
Dato : 09-07-07 13:52
Godkendelse af svar
Fra : Jaffe123

Dato : 11-07-07 12:34

Tak for svaret julemanden50. Der er massere at gå videre med.