/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvad er en 3pg fil ?
Fra : return
Vist : 631 gange
200 point
Dato : 06-07-07 17:40

nogen der ved hvordan man åbner sine video klip fra en mobil w810i de filer der skal åbnes hedder 3gp men hvordan åbner man dem ??? så man kan se dem ?

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 06-07-07 17:51

Hej return

Du kan bruge et program der hedder MOVAVI Video Suite !

Med det kan du bl.a. konvertere frem og tilbage til mobilen, jeg bruger selv dette program til min W810i

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-07-07 18:39

Movavi er et købe program, jeg bruger Super, den er gratis og kan omdanne næsten alle filer til næsten alt, læs om den her: http://www.erightsoft.com/SUPER.html jeg bruger den meget, blandt andet til at omdanne video klip optaget på min mobiltelefon, jeg bruger den næstsidste udgave, den virker bedst til YouTube videoer, du kan hente den her: http://www.filepedia.com/video_software/video_encoders/super.cfm/v2007_build_21

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 06-07-07 19:04

Og man kan gøre det gratis her,uden at download et program

http://media-convert.com/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-07 21:54
Kommentar
Fra : return

Dato : 07-07-07 16:52

dur de programmer til vista ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-07-07 17:49
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-07-07 20:32

Her er hvad erigthsoft skriver om Super:
Citat
SUPER © is compatible with most Windows® platforms.
så det må jo komme an på en prøve

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-07-07 20:36

Operating Systems: Win2k/ Win95/ Win98/ WinME/ WinNT/ WinXP

Beklager o.v.n.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-07-07 20:40

Men det kan da være det er skrevet før Vista blev opfundet

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 07-07-07 20:41
Kommentar
Fra : ch4711

Dato : 08-07-07 02:50

Glem alt det pjat om codexer og prøv istedet det lille gratis program ALSHOW som kan downloades her:

http://www.altools.net/Downloads/tabid/81/Default.aspx

Det viser bare alle de gængse videoformater som MPG,MP4,GP3,WMV osv. og dur osse til Vista
De har forøvrigt også nogen rigtig gode programmer til ZIP, FTP, MP3 mv.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 08-07-07 07:28

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-07-07 11:25

Selv tak.....