/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Flere åbne programmer
Fra : ipbirk
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 04-07-07 16:34

Hej
Efter jeg har installeret IE7.0 synes jeg det er iriterende at når der er flere programmer åbne som ligger sig i bunden af skærmen kommer der nogle små piletaster så man kan åbne progammerne ved at trykke på dem. Er det ikke muligt at få det tilbage som det var med den tidligere IE

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-07-07 16:41

Hvis det er "faneblade" du tænker på kan du lægge dem foroven - eller helt lade være med at køre med faneblade....

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 04-07-07 16:43

Jeg tænker på det som ligger på linie med start når man åbner programmer

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 04-07-07 16:46

Ændring det skal stå "Jeg tænker på det som ligger på samme linie i bunden som start, når man åbnet flere programmer kommer der et icon i bunden hvor der til højre for det er små piletaster hvorved man kan skifte til andre programmer som er åbne.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 04-07-07 16:55

Så er din proceslinie for kort til de programmer du har åbne.....

Højreklik på proceslinien (den blå) - lås op - nu kommer nogle prikker og du kan trække proceslinien længere....

Den er delt i 2....

En afstand til hurtigstartprogrammerne - og en til de programmer der er åbne....

Har du for mange hurtigstart og åbne programmer der ikke kan være der - kommer pilene....

Du kan evt. også lave den højere - det giver også mere plads - men først lås op....

Godkendelse af svar
Fra : ipbirk

Dato : 04-07-07 17:00

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-07-07 17:03

Selv tak.....