/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ændring af bruger
Fra : hi9eking
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 04-07-07 10:03

jeg vil lige høre om der er nogen der ved hvordan man ændrer en bruger i windows xp?
altså, hvis man har en admin og en begrænset, hvordan ændrer man så i den begrænsede så personen har adgang til mere eller mindre?

Kommentar
Fra : hi9eking

Dato : 04-07-07 10:05

eksempel hvis jeg vil fjerne et program eller tilføje et program eller fjerne et diskdrev

Kommentar
Fra : hi9eking

Dato : 04-07-07 10:06

i menuen start når jeg tænker på program... for der er ikke adgang til alle dem som admin har...

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 04-07-07 10:22

Der skal du logge på som admin og gå ind i kontrolpanel, brugerkonto og her kan du klikke på den bruger du vil ændrer status på.

Admin er enten en bruger der har administrator rettigheder eller administrator konto.

Kommentar
Fra : hi9eking

Dato : 04-07-07 10:24

ja men det er mere i detaljerne jeg vil ændre den med begrænset....

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 04-07-07 10:37

Højere klik på Denne computer ikon på din skrivebord vælg administrator, lokale bruger og grupper.
vælge Grupper der kan du oprette din helt egen gruppe lige til den konto du vil.

Glemte lige køre du XP pro elle home ?

Kommentar
Fra : hi9eking

Dato : 04-07-07 10:39

jeg kører home edition

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 04-07-07 10:42

ok, så er jeg ikke sikker på hvor meget du kan ændre i brugerkontoer.

Kommentar
Fra : hi9eking

Dato : 04-07-07 10:43

nedtur

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 04-07-07 13:02

Har du forsøgt Hjælp og support ? Den er indbygget i din Windows, klik på Start og på Hjælp og support, prøv at søge på brugerkonti, der er rigtig mange muligheder at vælge imellem

Godkendelse af svar
Fra : hi9eking

Dato : 05-07-07 11:18

Tak for svaret o.v.n, men jeg fandt desværre ikke hva jeg ledte efter.
men der var flest muligheder i dit svar..
jeg tænkte ikke lige på at den fandtes på computeren

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-07-07 11:39

Selv tak jeg håber du får sat dine brugerkonti op, som du gerne vil