/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nye Nokiaer
Fra : StefanNeess
Vist : 401 gange
20 point
Dato : 26-01-03 14:40

Hvis der er nogen der kan skaffe mig en side hvor der er priser
på de nye Nokia modeller såsom 3530,3585i,5100,6100,6200.
Vil jeg meget gerne have noget at vide.........

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 26-01-03 18:52

Ifølge Nokias hjemmeside, er telefonerne ikke i handelen endnu, så det er vel ikke muligt at skaffe en prisliste på nuværende tidspunkt.

Ønsker du at modtage en mail når telefonerne er på markedet, kan du evt. bestille den her:

http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6100/

M.v.h.

Franksp

Kommentar
Fra : nikolaj_holm

Dato : 26-01-03 21:49

Det er kun 6100 der er på markedet men her er en hjemmeside som helt sikkert er en af de første der får priserne lagt ind, nogle gange også før de kommer i handelen.
http://www.mobilpriser.dk

Venlig hilsen Nikolaj

Accepteret svar
Fra : smorum

Modtaget 20 point
Dato : 04-02-03 12:22

Du kommer nok til at vente til vi er lidt nærmere en frigivelsesdato for de enkelte terminaler

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-03-03 23:22

Hej StefanNeess

Har du tænkt over, at du aldrig har lukket dit spørgsmål?
Bare en venlig ..........

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : sums

Dato : 25-05-03 21:10

du kan købe nokia 5100 til 1250 inde på teteimport.dk... hmm, mener osse at nokia 6100 er der

Kommentar
Fra : soll

Dato : 02-06-03 00:45
Kommentar
Fra : icoman

Dato : 05-06-03 16:24

jeg har lige bistil fra teleimport er det endlig godt jeg ville maget gerne havde svar så hurtig som muligt ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Mag

Dato : 08-06-03 16:17

Nej det er ikk godt... kig rundt omkring på andre sider omfattende mobilsalg... F.eks. inde på mobilpriser... andre folk der har bestilt og indbetalt penge til teleimport har aldrig fået deres telefoner!

Kommentar
Fra : Mag

Dato : 08-06-03 16:17

Nej det er ikk godt... kig rundt omkring på andre sider omfattende mobilsalg... F.eks. inde på mobilpriser... andre folk der har bestilt og indbetalt penge til teleimport har aldrig fået deres telefoner!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-06-03 07:36

Hej StefanNeess

Fik du anskaffet dig en telefon?

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 09-06-03 10:59

O.K tak for hjælpen jeg (o) videre

Kommentar
Fra : sums

Dato : 30-06-03 12:20

hej, du kan gå ind på www.hallo,dk så over i menu'en er der noed der hedder mobilpriser... der vil jeg tror jeg du kan finde det :) *SMIL*

Kommentar
Fra : sums

Dato : 30-06-03 12:23

ups, www.hallo.dk :)

Godkendelse af svar
Fra : StefanNeess

Dato : 06-08-03 17:09

Grunden Til jeg ikke har lukket det er at jeg ikke har været herinde længe.