/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Er jeg sindssyg..?? 400 point
Fra : Black_megan
Vist : 656 gange
400 point
Dato : 03-07-07 22:16

Overskriften er ikke direkte mit spørgsmål :) , men jeg har på et tidspunkt på apple.com, set en trailer til en film, omhandlende en dreng, som konstant går rundt i en papkasse, så bliver han vist nok taget til sig af en mand, og han kommer til at holde af knægten inden i kassen. Drengen tror han er fra mars, hvilket han måske vist nok er.. finder man måske ud af, kan jeg ikke huske...

Problemet er da, at jeg gerne ville se traileren igen, men den synes at være forsvundet i den blå luft... Kan INTET finde om filmen, ingen billeder, ingenting på google, NOGEN steder... Virker som om, en sådan film, aldrig har eksisteret..

Mente den hed :

Martien man, martel man - eller sådan noget i den stil..det behøver overhovedet ik være gode gæt, men please, ved du hvad den hedder.. skriv :) Du får 400 point

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 410 point
Dato : 03-07-07 22:33

Jeg tror bestemt ikke du er sindsyg...

Jeg fandt den lige her: http://www.apple.com/trailers/newline/martianchild/small.html

Kommentar
Fra : iah

Dato : 03-07-07 22:38

Ser nu i øvrigt ud til at være en rigtig "sød" film den "MARTIAN CHILD"

http://www.martianchild.com/

Kommentar
Fra : assija

Dato : 04-07-07 01:44

Filmen hedder "Martian child" med John Cusack og Amanda Peet, premiere var den 29. april 2007 i USA.
Her kan du se traileren igen:
http://dzentelman.com/archives/2007/04/09/martian-child-trailer/

Kommentar
Fra : assija

Dato : 04-07-07 01:45

Igen - det er en polsk website - men traileren er paa engelsk ...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-07-07 10:46

Vejledning til iah link
http://www.martianchild.com/ > media > h-klik zoom in > flyt evt. visningen med venstre mustast.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-07-07 16:56

Citat
Vejledning til iah link
http://www.martianchild.com/ > media > h-klik zoom in > flyt evt. visningen med venstre mustast.

Nu er det måske ikke så pænt at begynde at kommunikere i en andens tråd, men hvad menes der med det du skriver e.c?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-07-07 20:05

Det var såmænd bare for at vise vejen i dit link så måske flere kunne se den lille søde trailer.
Det var det eneste................kun for at hjælpe.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-07-07 22:46

Citat
Det var såmænd bare for at vise vejen i dit link så måske flere kunne se den lille søde trailer.

Halli hallo e.c!
Ikke for noget... men den lille trailer du omtaler kommer altså frem uanset om du højre- eller venstreklikker!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-07-07 22:49

OK - men det gjorde den ikke hos mig.
Men du må undskylde hvis jeg har trådt dig over tæerne -

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-07-07 23:13

Halli hallo igen e.c!

Ingenlunde, jeg har sikkerhedssko på, så jeg mærkede det ikke...

sommerhilsen herfra -
også til Black_megan og tak for lån af tråden!

Godkendelse af svar
Fra : Black_megan

Dato : 06-07-07 18:55

Super.. mega glad, for det ser nemlig ud til at være en meget sød film, og ville gerne se den, men svært da jeg ikke kunne finde den.. :) tusind tak for hjælpen, du får hermed de 400 point :)

Kommentar
Fra : iah

Dato : 06-07-07 19:43

á sajer så møj manne tak... Altid en glæde at kunne hjælpe nogen til et smil på vejen...

Kommentar
Fra : madeleen

Dato : 16-08-07 12:23

Den ser godt nok god ud