/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
har 2 operativsystem
Fra : palmgren1
Vist : 353 gange
100 point
Dato : 03-07-07 19:20

Hej
Efter jeg har lagt Windows XP ind på min Pc'er, kan man i opstarten vælger mellem opertivsystem XP og Windows 2000 men Windows 2000 ligger ikke på Pc'er mere, men det stå der stadig, hvad skal jeg gør for at slette det ?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-07-07 19:30

Gør det noget, når det ikke fylder i hukommelsen? Kan det ikke fjernes på kontropanel - tilføj fjern:

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-07-07 19:33

Har du lige lagt XP ind - så start forfra og lav en ren installation. (altså hvis det ikke er en opgraderings XP)

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 03-07-07 19:44

HEJ

gå ind i kør og C:/boot.ini her Skal du slette den linie under [operating systems] hvor der står noget med windows 2000

det der skal være tilbage er noget i retningen af dette:
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect

/CaiNe

Annuller spørgsmålet
Fra : palmgren1

Dato : 05-07-07 01:05

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål