/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hvordan kan jeg komme på msn
Fra : jonni23
Vist : 375 gange
30 point
Dato : 03-07-07 18:25

hvordan kan jeg komme på min msn vil jeg ikke kan huske koden og det hemmelige svar fordi min dame har lavet det om på min efter vi gik fra hianden HJÆLP mig tak

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-07-07 18:36

det kan du ikke

Kommentar
Fra : jonni23

Dato : 03-07-07 18:38

hva gøre man så

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-07-07 18:42

På grund af sikkerheden:
MSN udleverer ikke password.
MSN udleverer ikke det hemmelige ord.
Der er kun et at gøre.................................ned på knæ og be om koden.

Omvendt ville det ikke være så godt at nogen "fremmede" kan komme ind på andres MSN.

Så-----------der er ikke noget at gøre.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-07-07 18:55

Opret en ny konto, og forsøg at få kontakt med den gamle, så du kan konstantere og den bliver misbrugt.
Den vil jo normalt være oprettet på en email-adresse, så du kan derfor konstantere om den også er blevet ændret.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-07-07 19:40

Hver gang det mislykkes at logge ind bliver man spurgt "har du glemt dit pasword," med oplysning om hvad man så gør!
Man kan da også slette den og oprette en ny. Kontrolpanel - tilføj fjern.

Kommentar
Fra : XxoO

Dato : 03-07-07 19:46

Ja, lav en ny, alt andet er næsten for besværligt ..

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 03-07-07 20:57

Kan du ikke nulstille koden her? : https://account.live.com/ResetPassword.aspx?mkt=DA-DK

Vh Fluffy