/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Virusbeskyttelse
Fra : EstherErik
Vist : 871 gange
100 point
Dato : 02-07-07 14:52

Efter en lang ferie, er mit Windows sikkerhedscenter ikke OK.
Det viser Firewall Slået til
Automatisk opdatering slået til
Virusbeskyttelse Forældet.
Hvordan får jeg virusbeskyttelsen slået til? Har prøvet flere muligheder, men har ikke været heldig.
Jeg er amatør på området.
Tak for et godt svar.
Hilsen Erik

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-07-07 14:55

Du mangler sikkert bare en generel opdatering.

Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 02-07-07 14:55

Dit AV er for gammelt og ikke opdateret, er det det betyder. Hvis du da har et AV, nogle gange kan det godt drille.

Ellers må du bare prøve at installere et andet AV når du har afinstalleret det gamle, som ikke er opdateret. Prøv med AVG.

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 02-07-07 14:56

Hej.

Den er ikke slået fra, men bare forældet, det må kunne lade sig gøre at opdatere.
Efter dette skal du køre den.

MVH Karsten

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-07-07 14:56

Hvilket antivirus har du ? Har prøvet at opdatere det manuelt ? Hvad sker der når du prøver at aktivere det ?

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 02-07-07 14:57

Hvad er det for et AV program.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-07 15:04

på de fleste antivirus programmer kan du blot højreklikke på ikonet ved uret og vælge update - ellers vil det være en stor hjælp at fortælle hvad de antivirus program hedder og hvad beskeden nøjagtigt er - bare så du ikke går hen og køber i stedet for

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 02-07-07 15:14

Citat
Virusbeskyttelse Forældet.
.. opfatter jeg umiddelbart som licensen er udløbet - i så fald skal du have et nyt - altså afinstallere hvad du har og hente et nyt

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=55 nup et kig her - du kan oprette dig gratis som bruger og få hjælp både til at afinstallere det gamle og hente et nyt - du er velkommen til at kigge dig omkring

http://www.malwarecheck.dk/forum/index.php?sid=69b58f88dbaa9cfa01eb176b4493cfd8

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-07-07 16:15

For det er vel ikke tiden som er løbet ud for dit anti virus program. Altså at der skal betales.
Antivirusprogrammer skal på nogle nye computere fornyes allerede efter 3 måneder.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-07-07 19:11

Mon EstherErik stadig er på ferie

Godkendelse af svar
Fra : EstherErik

Dato : 06-07-07 11:59

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-07 14:18

velbekomme