/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
half life key!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fra : anonymm
Vist : 451 gange
15 point
Dato : 26-01-03 13:09

er det noen som har en key å gi meg?
en slik key som man kan spille på servere(internet,won,online)key.....
du kan sende til pk_mudassar@hotmail.com
viss keyen virker så vil jeg gi deg poeng med engang.....................
Eller vil noen dele key med meg.........???????????????

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 26-01-03 13:28

hvorfor det?

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 26-01-03 13:37

Få dov din egen key. Køb Half-life det koster 92 kr.

http://www.realgames.dk/realgames/main.asp?page=showproduct&productnumber=10577

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 26-01-03 13:41

Har kjøpt meg en...................
Men når jeg skal spille kommer det opp :
BAD SURFANCE EXETENTES 928/0 og noen ganger BAD SURFANCE EXETENTES 768/0
slik forandrer tallene hele tiden jeg får ikke kommet inn på spillet hvorfor?

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 26-01-03 14:22

prøv at installere spillet igen, og så åbne spille, så skulle der gerne komme en boxs hvor du skal skrive et kode ord skiv så de tal du har fået.

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 27-01-03 00:27

men viss den BAD SURFANCE EXETENTES greia kommer igjenn hva skal jeg gjøre da?

Kommentar
Fra : jacobc

Dato : 04-02-03 19:51

kontakte dem du har købt spilelt af, eller prøv at sende en mail til counter-strike.net

Accepteret svar
Fra : jacobc

Modtaget 15 point
Dato : 04-02-03 19:51

kontakte dem du har købt spilelt af, eller prøv at sende en mail til counter-strike.net

Godkendelse af svar
Fra : anonymm

Dato : 09-02-03 00:44

Tak for svaret jacobc.