/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 3220 kan ikke MMS ...
Fra : beiderman
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 01-07-07 21:13

Hej

Jeg har en Nokia 3220 mobil telefon, der bare ikke vil sende/modtage MMS'er.

Jeg har hentet MMS opsætning (og GPRS opsætning) hos Telmore, og gemt disse på telefonen. Ventet 24 timer. Tændt og slukket mobiltelefon et utal af gange. Jeg har manuelt gået igennem opsætningen i personlige konfiguration indstillinger og i beskedindstillinger. Men lige meget hjælper det.

Når jeg sender en MMS besked, skriver den fint nok at beskeden er lagt i udbakken til afsendelse.
G-ikonet og den animerede hæfteklamme/clips vises i øverste venstre hjørne et øjeblik. Efter 10 min. kommer telefonen med en besked om, at MMS-meddelelsen ikke kunne sendes!

Når andre sender en MMS til mig, modtager jeg ingenting!

Hvad pokker er der i vejen? Er der andre som har haft samme problemer, der kan komme med løsningen, så jeg kan sende og modtage MMS'er?

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Beiderman

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-07-07 21:58

Har det virket tidligere ?

Er du tilmeldt MMS-service ? https://www.telmore.dk/productsinfo/mms/info.do

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 02-07-07 00:56

Hej beiderman.

Prøv du ringe til Telmores support i morgen, så skal jeg garantere dig at du får alle tiders vejledning og når du lægger rørst på er du glad og tilfreds. De har en Kunde support som bare fungerer

Eller gå ind på deres side www.telmore.dk og chat direkte med en af deres søde og dygtige supportere

Held og lykke med det!

Vh. Dorthe