/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hjælp til denne SMS
Fra : LoneS
Vist : 558 gange
100 point
Dato : 01-07-07 19:41

hejsa alle sammen
for par dage siden modtog jeg denne sms men jeg ved ikke helt hvad der står (smiler)

kira je padala od hamburga do hanovera ko luda. 3 puta sve po 5 nasat.
Evo nas sad kod regnsberg, 5 nasat. Veliki su radovi, pola njemacke.

Er der nogle af jeres som kan tyde dette
hejsa alle sammen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-07-07 19:45

Hvor kommer det fra......... altså afsenderland.
Der står da noget om hanover og Hamburg og regnsberg som alle vist er byer i Tyskland

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-07-07 19:47

VOLAPYK__kommer den fra Polen, så HOLD fingrene fra den

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-07-07 19:48

Ja du skal ikke klikke på noget, hvis du ikke kender vedkommende.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 01-07-07 20:20

hvis du besvarer den risikerer du at du har accepteret at donere en pæn sum penge til en eller anden fidusmager. det ser du på din næste telefonregning hvis du har svaret på den.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-07 20:31

ligner tjekkisk i mine øjne - en fejlafsending ??? ville også bare slette den

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 01-07-07 20:53

hejsa

den kommer fra en dansk telefon

syndes bare lige det kunne være sjov at få at vide hvad der stod

har nu heller ikke svaret vedkommet

den er jo nok sendt forkert (smiler)

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-07-07 20:57

Citat
den er jo nok sendt forkert (smiler)

NOPE__ de ved HVAD de laver.

Smid skidtet VÆK.

Men bare lige et bud på teksten.
Så har det vist !!! noget med kørsel at gøre,
gennem de byér der er nævnt, med et par børn, + store

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 01-07-07 22:12

Det er en besked fra Arne til ______________________________disken

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-07-07 23:06

Det er en besked fra Arne til ______________________________disken

paperboy
Troede ikke jeg ___ udkom på en Søndag.
http://www.moviezoo.dk/images/stor/Anders-Ands-oenskejul-med-Mickey-Mouse-og-Venner-8717418100001-01.jpg

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-07-07 23:07

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 02-07-07 01:33

Hej.

Jeg får osse disse underlige sms'er, de er som regel på polsk og jeg sletter dem med det samme, jeg kender nemlig ingen der kan skrive på polsk og så må jeg gå ud fra at det er noget helt ligegyldigt

Vh Dorthe.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-07-07 01:44

Vh Dorthe.

Citat
vil.du

Tror der ligger lidt GODT __
me kender selvfølgeligt INTET til NOGET....SORRY
under de forbudte træér http://www.kandu.dk/spg106509.aspx

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-07-07 01:47

SORRY_ katten der skulle ud____i regnen.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-07-07 04:02

Kroatisk eller serbisk.........

prøv at sætte de enkelte ord ind i Babylon...

http://www.lexicool.com/babylon-online-translation-dictionary.asp

En meget løs oversættelse: ........ankommet til Hamburg via Hannover hvor idiotisk. ... .... ...
Stort sted at arbejde, halvdelen tyskere.

mvh
jakjoe

Annuller spørgsmålet
Fra : LoneS

Dato : 04-07-07 07:55

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål