/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hov hov hov TARARAM
Fra : miritdk
Vist : 676 gange
100 point
Dato : 01-07-07 17:22

MED MÅNEDENS GEVINST HELE 5 0 0 , - danske kroner - brug dem med fornuft eller omvendt

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 01-07-07 18:09

månedens gevinst. hurra for den.-500 danske kroner hvordan kan man bruge så mange penge????

Kommentar
Fra : iah

Dato : 01-07-07 18:19

hov hov hov = trebenet hest?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-07 18:23

naaaaaah iah - bare et alternativ fordi jeg havde været uopmærksom

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-07-07 19:03

Brug nu ikke pengene før du har fået dem...........................mine 500 fra sidste måned er ikke dukket op endnu.
Jeg har heller ikke fået nogen mail om gevinsten.

Jeg havde ellers fået lov til at bruge dem til et nyt camera.

Nå men ................................................................................................ alligevel.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-07 19:43

..som om det ik' var nok, at du har fået en masse påængår af mig

..nå så ...pyt da

Tillykke

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : tararam

Modtaget 100 point
Dato : 01-07-07 19:59

Det var da overraskende. Gad vide om de også sender til udlandet ?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-07-07 20:03

Hvis du ikke har den rigtige adresse i din profil - så skynd dig at rette den.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-07 20:03

De sender præmien til den adresse du har opgivet ved din tilmelding som bruger på www.kandu.dk

..er adressen ikke korrekt? Tjaeh... så går man glip af sin premie

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-07 20:34

tararem hvis du bor i udlandet - eller er der af anden grund - så gør opmærksom på det i en mail til kandu - din mail adresse og dit ip nr kender de jo så de kan se det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-07 20:35

t a r a r a m - hmpffff - staverollatoren er i stykker idag

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-07-07 20:38

Citat
og dit ip nr kender de jo så de kan se det

Miritdk - de kender ikke dit IP nummer.
Jeg har dynamisk IP og den er lige skiftet til et andet nummer.(TDC)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-07 20:41

nå så må de jo nøjes med de oplysninger de har og får - mailadressen stemmer forhåbentlig så tararam kan få sine sedler

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-07 14:09

Tak for svaret tararam. håber pengene kommer indenfor den tid hvor du kan huske du har vundet dem