/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
2 iconer med Live Messenger
Fra : ocorner
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 01-07-07 13:10

Jeg har en sjov icon end i proceslinen der hvor de forskælige opstart programmer ligger.
Der er 2 iconer men Live Messenger den ene er sort og står "ikke loget på" den anden er ok.

Hvis jeg lukker Live Messenger og starter den igen er den sorte væk.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 01-07-07 13:43

Mit gæt er, at det andet ikon er Windows Messenger ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-07 13:45

jeg har oplevet det selv og hos andre - blev så gal at jeg afinstallerede helt og hentede live messnger igen

hvis du vil gøre det så rettes problemet jo -

kopier dette ind i kør og klik ok og genstart din maskine :

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

hent så live messenger igen

Kommentar
Fra : iah

Dato : 01-07-07 13:46

Ja, det er da godt nok sjovt... OG?

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 01-07-07 14:05

Citat
Ijeg har oplevet det selv og hos andre - blev så gal at jeg afinstallerede helt og hentede live messnger igen

Har prøvet det før jul, men nu er den der igen, og kan ikke huske min pasw til msn hmm.
så tør ikke gøre det.

yearhouse det er 2 gange Live Messenger. men der køre kun en Live Messenger så hvor det går galt ved jeg ikke øv.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-07 14:22

du kunne jo lige forsøge at finde eller skifte dit password til messengeren (brug hjælp og emner i hjælp)

Gå til webstedet Windows Live ID.
Hvis du ikke allerede er logget på, skal du klikke på Log på og følge instruktionerne i, hvordan du logger på.
Klik på Skift/change ud for Adgangskode.
Følg vejledningen på skærmen.

hvis ovenstående ikke er nok så prøv:

Nulstille en glemt adgangskode
Klik på Har du glemt din adgangskode? nederst i logonvinduet i Messenger, og følg derefter vejledningen på skærmen.

Redigere de legitimationsoplysninger, der bruges til automatisk logon i Messenger
Hvis Messenger forsøger at oprette forbindelse automatisk uden at bede dig om at angive din adgangskode, kan du have gemt den forkerte adgangskode.

Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Husk adgangskoden i logonvinduet til Messenger, så boksen Adgangskode bliver tilgængelig.
Skriv din adgangskode i boksen Adgangskode, og marker herefter afkrydsningsfeltet Husk adgangskoden for at gemme den opdaterede adgangskode.
Marker afkrydsningsfeltet Automatisk logon for at aktivere automatisk logon.

Hvis du vil sende feedback om Messenger, skal du besøge webstedet Windows Live Messenger Tilbagemelding.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-07 14:22

bagefter kan du slette det hele og hente den igen som før skrevet

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 01-07-07 14:44

prøver lige, har fundet min pasw ;)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-07 14:50

glem det så ikke igen

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 01-07-07 15:26

miritdk , ja men. pasw er jo så let at jeg ikke kunne glemme den

Jeg har ikke afinstallerede Msn live da jeg så vil mindste mine blink og ikon snøft.

Men har prøvet så at slå auto opstart fra, og genstarte computer, så var det væk.

Prøvede så at slå den til igen og nu funger den fint hmmm

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 01-07-07 16:49

haha ja der er mange veje at løse et problem men godt det virker da - kryds så fingre for at det bliver ved med det (hvorfor filan skal en messenger også starte op og tage kræfter - men bruger den jo kun når man VIL - nå men smag og behag

Godkendelse af svar
Fra : ocorner

Dato : 22-08-07 12:13

Tak for svaret miritdk.

Citat
hvorfor filan skal en messenger også starte op og tage kræfter - men bruger den jo kun når man VIL

Desvære fandt jeg ikke den rigtige løsning men din ide med ikke at køre med MSN automatisk men selv starte den op, gør er den ikke laver fejlet og det er da dejlig og kan slippe for MSN en gang i mellem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-08-07 12:19

i og for sig løste du jo en hel del ved at finde dit password igen

men godt noget kunne bruges da - jeg personligt afskyr når jeg glemmer messengeren er slået til og sidder midt i noget hvor der så pludselig myldrer beskeder ind - derfor har jeg altid forhindret den i at starte op automatisk