/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Oversigt i Google søgning
Fra : Dieter
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 30-06-07 18:38

Når man indtaster søgekriteriet i
"kassen" under
Nettet Billeder Grupper Indeks Desktop

bliver alle søgninger gemt.

Kan disse søgeord fjernes ? Hvis ja - hvordan ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-06-07 18:46

funktioner - internetindstillinger - indhold - autoudførelse - indstillinger - fjern webadresser

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 30-06-07 18:52

Funktioner-Indstillinger-Privatliv-fjern flueben i "husk hvad jeg har indtastet i formularer og søgebaren"

VH

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 30-06-07 18:57

ps det er desuden er det en god ide at gå ind i avanceret og sætte flueben i slet midlertidige internetfiler når webbrowseren forlades

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-07 19:09

http://www.google.dk/intl/da/faq.html#iehistory

Citat
Hvordan fjerner jeg tidligere søgninger, når jeg begynder en ny forespørgsel?

Din søgehistorik er en funktion i Internet Explorer 5.0. For at slå denne funktion fra, gå til "Internet Indstillinger" under "Værktøjer" menuen, og vælg "Indhold" fanen. I området med personlige oplysninger, vælges 'Automatisk færdiggørelse'. Klik på 'Rens formular' knappen. Du kan også fravælge formular knappen i det samme vindue, for at forhindre tidligere søgninger i at dukke op i fremtiden. Alternativt kan du slette enkelte punkter fra historikken ved at bruge "ned" piletasten for at vælge en tidligere søgning og trykke på Delete når en uønsket søgning er markeret

http://www.google.dk/intl/da/faq.html

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 30-06-07 19:28

Tak allesammen,
men jeg klan ikke finde "-Indstillinger-Privatliv-fjern flueben i "husk hvad jeg har indtastet i formularer og søgebaren".
Er detfordi jeg har Explorer 7 ??

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 01-07-07 12:19

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-07 12:22

velbekomme -