/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musiksøgemaskiner??
Fra : Denpete
Vist : 1068 gange
50 point
Dato : 26-01-03 11:23

Når man nu har fået en bid af en sangtekst ind i hovedet og ikke kan finde ud af hvem der har skrevet/fremført sangen, findes der så søgemaskiner, der kan hjælpe?

Måske her nogen ved det: bidden er '...and her name was Susie Moore...'. Det er en gammel ting fra ca. 60'-70'-erne tror jeg - måske Bob Dyland?

Tak for hjælpen

Denpete

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 26-01-03 15:48

DU skal bruge et program der hedder Moodlogic som kan hentes på www.moodlogic.com

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 26-01-03 23:10

Hej benjabenja...
Det virker som om det program du har hanvist mig til er til at søge i min egen database for at lave 'julelege' med mine egne filer - ikke lige det jeg søgte.

Måske andre har forslag?

Kommentar
Fra : Zippedyr

Dato : 28-01-03 12:04

Det er rigtigt med Lollypops, men de har tyvstjålet den fra en amerikansk folkemelodi, som hedder noget i retning af "she came from Baltimore...". Jeg kan ikke huske, hvilken amerikansk folkesanger, det var. - Hvad med et link til Limewire?

Hilsen Zippedyr

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 28-01-03 12:40

Hej Zippedyr
Jeg har selv en ide om Bob Dylan, men er ikke sikker.
Limewire er prøvet uden resultat. Blot et program i lighed med KaZaa m.fl.
Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : pal0pfz

Dato : 09-02-03 13:55

Hva så Denpete!

Du kan prøve at hente audioGalaxy satelite fra www.audiogalaxy.com
Det er gratis og man kan hente musik og få vist oplysninger om numre hvis der er nogen som har kommenteret det.

Det koster kun penge hvis du vil være GoldMember, men det kan du selv læse på siden!!

See YA'