/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kik lige her, og læs det så
Fra : Surf
Vist : 728 gange
100 point
Dato : 30-06-07 12:18

Læs det her, altså det første som jeg har skrevet

http://www.boker.dk/

Accepteret svar
Fra : edbhans

Modtaget 60 point
Dato : 30-06-07 12:30

Ja, så har jeg læst det.

Men helt ærligt - så ved jeg ikke lige, hvad jeg/vi skal bruge det til. Jeg kan kun opfatte det som en provokation mod noget/nogen - og så er du vist kommet til det forkerte forum.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 30-06-07 12:36

du kunne jo starte med at skrive, en overskrift på dit ?, om hvad det handlede om,

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 30-06-07 12:41

Jeg kan da ikke se nogen mening i at skrive kritikken i dit eget forum. Det var da mere oplagt at skriver det her på Kandu, var det ikke? Det er jo kandus brugere det drejer sig om og som du henvender sig til. Hvordan skal de finde det, hvis de ikke tilfældigvis læser dette indlæg?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-07 12:44

Citat
1. Jeg annulleret dem fordi de er for gammel og at der ikke kommer flere svar til dem

2, jeg annulleret dem fordi der ikke kommer flere svar til dem

3, jeg annuleret dem fordi jeg der bliv spurgt om hvorfor jeg ikke lukker alle de spg der

1. EET svar er vel nok
2. Hvis det er besvaret er der jo ingen grund til at svare mere...
3. Var det ikke bedre at give en forklaring - ellers fortsætter problemet jo blot....

Kandubrugerne bruger tid på at besvare spørgsmål - syntes du så ikke det det er rimeligt at de får en smule respons

- Ubesvarede 2
- Besvarede 71
- Annullerede 162
- Slettede 1
Ialt 236

En sådan statistik viser total ligegyldighed med andre Kandubrugere....
Er det fordi du ikke kender reglerne - SÅ LÆS DEM..
Er et spørgsmål åbent mere end 3 mdr. lukkes det af Kandu
Har du ikke fået svar inden 3 mdr. får du det ALDRIG....

Det viser lidt om HVAD du regner vores svar for.....

FIND ET ANDET FORUM TIL DINE SPØRGSMÅL.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-07 12:45

Eller opret dig som ny bryger under andet "nick" - og overhold så reglerne - uskrevne som skrevne.

Så er tavlen "vasket ren"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-06-07 12:48

Det kan vel ikke undgåes, i et forum som er opbygget med pointsystem som Kandu, de som jagter point, går først i spørgerens profil og kommer så med intet sigende indlæg som xx annulerede og xx ikke besvaret, det er vel ikke lige det svar spørgeren havde ventet, min mening om god tone, er at spørgeren er aktiv i sit spørgsmål, så spørgsmålet, for min skyld, forblive åben til Kandu lukker det, eller spørgeren selv accepterer et svar, eller spørgeren kan måske annulere fordi der ikke kom et brugbar svar.
Jeg går ind for systemet på Kandu, med point, men undres når det eneste "svar" som kommer i et spørgsmål, er om hvor mange annulerede spørgsmål brugeren har

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-06-07 12:56

Hej Surf eller er det SUR?

Her er din egen kommentar:
Citat
Hvordan skal den Danske Community være i dag
30. juni 2007
Ja hvordan skal den være i dag

Jeg mener at den skal være hjælpsom, Altså hjælpe folk som gerne ville hjælpes

Det gøre de fx også de fleste steder. bare ikke på kandu.dk

Når jeg kommer med et spg lyde det straks “hvorfor har du så mange annulleret spg” Okay det kan jeg så sige nu

1. Jeg annulleret dem fordi de er for gammel og at der ikke kommer flere svar til dem

2, jeg annulleret dem fordi der ikke kommer flere svar til dem

3, jeg annuleret dem fordi jeg der bliv spurgt om hvorfor jeg ikke lukker alle de spg der

Sig mig skal den danske communiti være sådan i dag at man bare siger, Du har få mange af dem o.s.v, Skal den danske communiti være sådan her i dag, at man bare komenter hvad man har annulleret og ikke annulleret af spg her i dag, Jeg mener nej sådan skal den danske communiti ikke være i dag

Hvis i har noget at sige eller noget at indvende mod det jeg har skrive det her så skriv venligt det i den her forum her

Gemt i Internet | Ingen kommentarer »

Sikke En Møg Dag
30. maj 2007

Og her er så din profil på Kandu:
Citat
#Davir på Quakenet
-----------------------------------------------
jeg er en mand på 43 år der lever livet godt
og er en god ung mand

Det med god ung mand passer ikke rigtigt på dine kommentarer.
Det kan jo ikke undskyldes med, at du er ny bruger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-07 12:56

Ja - hvis man kun tænker på sig selv og sit spørgsmål og ellers er ligeglad med boardet - så er det da en fin indstilling at have

Kommentar
Fra : iah

Dato : 30-06-07 13:02

Citat
Hvis i har noget at sige eller noget at indvende mod det jeg har skrive det her så skriv venligt det i den her forum her

Man skal da lede længe efter et mere intetsigende og uinteressant forum at skrive i - så det undlader jeg hermed!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-06-07 13:52

sikke da en uhøflig nar. Spild af tid. Brug ikke tid på ham.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-06-07 14:12

Nu skal I ikke smide så meget "vand" i hovedet på SUR'f, så får han bare "vasket tavlen ren" ganske gratis. For denne tråd bliver sikkert også annuleret!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-06-07 16:35

Jammen Surf dog - har du først opdaget det nu.
Dette Kandu forum er det dårligste der findes.
Men det er nu ikke det værste...........................for alle brugerne er endnu dårligere.
Det er da utroligt at nogen overhovedet gider kigge her ind mere end een gang.

Hilsen fra en af de mange dårlige brugere.

Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 30-06-07 19:09

Ha ha