/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Kaleche til Nordeck 15
Fra : mangler
Vist : 2991 gange
200 point
Dato : 30-06-07 09:36

Hej

Nogle der ved hvor man kan få en ny kaleche til Nordeck 15 ?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-06-07 16:03

Her laves landets flotteste kalecher
http://www.schultz-kalecher.dk/
Købte selv sidste år, fantastisk finish og så sidder den altså.
For at det ikke skal være løgn, er de ikke dyrere end andre kaleshemagere.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : mangler

Dato : 01-07-07 09:16

Kender godt Schultz Sadelmageri. men de har ikke en skabelon til en nordeck 15. så de skal lave den fra bunden. så det bliver dyrt.
Søger et sted hvor de har skabelon.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 01-07-07 11:30

?????Den skaffer de da uden ekstra omkostninger.
Det gjorde de i hvert fald til min LUNA 26, godt nok 5 år siden.

Kommentar
Fra : mangler

Dato : 01-07-07 12:43

Fik desværre negativ svar da jeg kontaktede dem i sidste uge.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 01-07-07 21:17

Hvor i landet ligger du??
Står der ikke på din nuværende kalesche hvor den er lavet??