/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Hotmail i Outlook
Fra : hotmaildude
Vist : 659 gange
200 point
Dato : 29-06-07 22:28

Jeg har for nyligt investeret i en Nokia 9300i; ved brug af PC Suite kan jeg synkronisere min Outlook-indbakke med telefonen. Så langt så godt. Jeg har imidlertid to e-mail; den ene kører på pop3 og hentes derfor direkte til min indbakke; den anden derimod er Hotmail og denne hentes til en "web-baseret" seperat konto i Outlook 2007. Jeg kan sagtens synkronisere den førstnævnte mail, men jeg kan ikke vælge at synkronisere Hotmail!

Mit spørgsmål lyder: Er det muligt at automatisere kopiering af min Hotmail (i Outlook) til min anden indbakke i Outlook???

Håber at der er nogen derude, der kan hjælpe!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-07 23:11

Det må blive noget med at videresende din hotmail til en pop3 konto som du så kan synkronisere med mobilen.....

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 29-06-07 23:21

Dethjælper mig ikke meget.... Er der programmer der kan det? Det må vel være muligt at få Outlook til at gøre det!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-07 23:30

Nej - det skal du gøre fra hotmail......

Accepteret svar
Fra : laksepote

Modtaget 200 point
Dato : 29-06-07 23:41

Hotmail understøtter ikke pop3 sådan er det !! Vil du have dine mails på tlf via pop3 skal du enten oprette en mailadresse der understøtter dette eller videresende dine hotmails til en konto som din mobil kan hente. Prøv f.eks. gmail.com Den understøtter pop3 !! Hvis du kender en der har gmail kan vedkommende invitere dig - det er ganske gratis.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-06-07 23:47

Citat
Hotmail understøtter ikke pop3 sådan er det
jeg har min hotmail i Outlook Exprees og kan læse og sende mail fra min Yahoo web mail, det bør kan lade sig gøre med hotmail også, men sikkert kun som web mail i din browser

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-06-07 23:49

Citat
og kan læse og sende mail fra min Yahoo web mail
fra min telefon mener jeg

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 29-06-07 23:51

Ups, forstår nu dit spørgsmål. Nej hotmail er stadig et online mailprogram selvom du kan se dine mails via outlook. Hvis du vil have pop3-adgang skal du købe hotmails tillægspakke. Rådet herfra er stadig: Skift udbyder (og mailadresse) til Googles gratismail (gmail.com) eller lav en forward på din nuværende

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 30-06-07 09:13

>Ups, forstår nu dit spørgsmål. Nej hotmail er stadig et online mailprogram selvom du kan se dine >mails via outlook. Hvis du vil have pop3-adgang skal du købe hotmails tillægspakke. Rådet herfra >er stadig: Skift udbyder (og mailadresse) til Googles gratismail (gmail.com) eller lav en forward >på din nuværende

Hvis man bare havde tilmeldt sig pop3 for et par år siden, så var det såmænd ganske gratis. Desværre fik jeg lukket min konto pga. manglende login i over 30 dage, og da jeg genåbnede var pop3-adgangen væk
Alm. hotmail-mail kan ikke videresendes via hotmail.com - så ville de jo gå glip af reklameindtægterne fra alle de folk, der så ikke ville besøge deres side...
Så bedste råd - skift til gmail.com.

Mvh. Akaup.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-06-07 09:40

se her
http://support.microsoft.com/kb/287424/da

ikke fordi du skal skifte til thunderbird (mozilla email) men se her hvad der skal til før det virker

http://www.mozilladanmark.dk/wiki/Thunderbird/Kontoindstillinger_for_diverse_udbydere#Indg.C3.A5ende_post_3

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 30-06-07 11:05

Thunderbird understøttes desværre ikke med PC-Suite! Er det muligt at lave en makro i Outlook, der kopierer mail ved startup?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-07 11:10

Det hjælper dig jo ikke.....

De skal jo først ind i outlook.......

Godkendelse af svar
Fra : hotmaildude

Dato : 07-07-07 13:40

Tak for svaret laksepote. Der virker som den eneste mulighed at skifte til gmail... Hermed gjort ... Takker ;)