/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Speedometerdrev puch maxi
Fra : Spotbot
Vist : 936 gange
50 point
Dato : 29-06-07 18:44

Hej, ville høre hvordan man skifter speedometerdrevet på min puch
For købte sådan et speedometer sæt i dag, men det gamle drev der sidder på nu virker "selvfølgelig ikke"

Så er der ikk lige en der kan forklare hvordan jeg lige får det gamle skiftet ud med det nye jeg har

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 29-06-07 19:36

tager hjulet af og skifter det.
simpelt.
Prøv dig frem, det kan stort set ikke gå galt.

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 29-06-07 20:11

haha

gør jeg så, troede bare det var noget mere kompliceret

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 29-06-07 23:01

Okay nu er det monteret, men jeg kan ikke spænde speedometerdrevet helt fast uden at vil køre rundt med hjulet

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 30-06-07 01:19

der skulle vidst gerne sidde en lille split på speedodrevet som skal følge hjulet rundt.
Resten af speedodrevet skal sidde fast, sammen med forgaflen.

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 30-06-07 11:01

Ja, det ser to splitter som passer ind i hjulet, og resten skal spændes. Men det giver modstand når det bliver spændt, og det bliver helveds varmt når man kører

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 50 point
Dato : 30-06-07 11:07

Lyder rigtig meget som om at der mangler en afstandsbøsning.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 30-06-07 11:10

skriv en privat besked til PallebHansen.
Han kender alle de gamle knallerter.

Godkendelse af svar
Fra : Spotbot

Dato : 30-06-07 11:15

Tak for hjælpen NoShyGuy.