/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Civilization III - multiplayer
Fra : Lion36
Vist : 420 gange
200 point
Dato : 29-06-07 08:15

Vi har oprettet et multiplayerspil med 6 mand, desværre er det sådan, at vi kun er 5 i dag (sygdom), kan spillet spilles alligevel eller ej?

Der er timer på, hvilket vil sige at hver spiller har 2 mins. Vil det ikke bare blive næste spiller, når tiden er gået for den manglende spiller ? - eller er umuligt at starte op, overhovedet.

Da vi skal spille kl. 17 i dag, håber vi på hurtigt svar - mange tak.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-06-07 11:39

Der er stor sansynlighed for at spillet hopper videre til næste spiller efter tidsudløb.

Kommentar
Fra : Bakuda21

Dato : 29-06-07 12:08

Der også en god chance for at den spiller der mangler, overtages af computeren :) , så I på den måde kan spille videre...

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 29-06-07 12:34

Alt det vil vise sig når vi går igang.
Problemet er, at vi har ledt og ledt i FAQ osv. uden at have fundet en løsning på det.

Annuller spørgsmålet
Fra : Lion36

Dato : 30-06-07 14:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål