/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
skraldespand væk
Fra : nuber2
Vist : 4688 gange
250 point
Dato : 29-06-07 07:29

Jeg har smidt min skraldespand væk fra skrivebordet, hvordan er det nu jeg gendanner den?

xp

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 29-06-07 07:54

Jeg prøvede det samme på Vista.

Gik i stifinder og trak den over i skrivebordet igen.

Der ligger den så som en genvej igen

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 29-06-07 09:09

Højreklik på skrivebordet -> Egenskaber -> Skrivebord -> Tilpas skrivebordet.

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 29-06-07 10:56

Jeg kan se ikonet i stifinder, der er det angivet som liggende på skrivebordet,
men det gør det ikke.

jeg bruger stadigvæk xp

stl_s
Jeg har ikke fået noget ud af at besøge
Højreklik på skrivebordet -> Egenskaber -> Skrivebord -> Tilpas skrivebordet. (der hvor man tænder for ie-ikonen etc - hvis der er noget jeg har overset må du gerne fortælle mig hvor.

classic26
Jeg vil helst ikke nøjes med en genvej

Kommentar
Fra : dk

Dato : 29-06-07 11:01

hvilket styresystem er det ??
windows 2000/Xp/vista ??

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 250 point
Dato : 29-06-07 11:05

glem mit forrige indllæg

følg vejl. her fra punkt 5
http://www.petri.co.il/delete_recycle_bin_icon_from_the_desktop_in_xp_2003.htm

Godkendelse af svar
Fra : nuber2

Dato : 29-06-07 11:27

hmmmm
Jeg fandt ud af at jeg havde tweak-ui installeret (Powertoys for winsows XP)

Derinde kan man uden videre tænde og slukke for papirkurven (lissom man kan med de øvrige 4 std ikoner - docs, ie, my computer og network places - fra desktop properties)

sorry

Præmien går til dk, da det idm i andre situationer faktisk kan skaffe papirkurven tilbags