/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Bordplan til bryllup
Fra : klanger
Vist : 2331 gange
100 point
Dato : 29-06-07 07:24

Hjælp.....

Har lovet min datter, at lave en bordplan til hendes bryllup 07-07-07

Har fået tegnet de runde borde der skal være i lokalet (5 stk) men har lidt besvær med, at få anbragt gæstenavnene "på" bordene.

Har , efter aftale, lavet planen i A3 størrelse, så der er plads "nok"....

Er der en der har løsningen til lettest, at få påsat disse navne så det ser pænt ud.

Kan lave bordplanen i "næsten" hvilket Office program det skal være

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 29-06-07 08:21

Brug publisher. Der mener jeg at du kan skrive tekst i en bue, så det følger bordkanten.

Hawaii7

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 29-06-07 08:49

Er det noget a la dette? klip på linket

http://peecee.dk/?id=55342

hilsen
hawaii7

Accepteret svar
Fra : rosekamp

Modtaget 100 point
Dato : 29-06-07 08:54

Jeg har lige selv brugt dette http://www.brollopstorget.se/Brudpar/bordsplacering_steg1.php?id=-1 online program til mit eget bryllup (på selvsamme dato). Meget nemt at bruge og der er et utal af muligheder for placeringer og bordopstillinger.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 29-06-07 10:27

Det lyder måske mærkeligt, men powerpoint er så nem at bruge til den slags.

træk en cirkel, læg et tekstfelt og vupti.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 29-06-07 12:00

klanger du kan bare sige til, hvis du skal have hjælp til det online-program jeg linkede til. Når du har lavet bordplanerne kan du iøvrigt downloade dem og evt. indsætte dem i et worddokument. Det gjorde jeg og det er blevet rigtig fint.

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 30-06-07 15:01

Tak for svaret rosekamp.