/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Suzuki gsxr250 mister farten v. 130km/t
Fra : jniels87
Vist : 426 gange
40 point
Dato : 26-01-03 08:44

Hej,

Jeg har en Gsxr250 som starter, lyder og generelt korer fint. Problemet er imidlertid at naar den naar ca. 130km/t saa vil den ikke mere, holder den konstante fart men ikke ti vilde heste kan faa den til at oge hastigheden.
Desuden accelrerer den generelt forst rigtigt v. 14000omdr.

Hvad skyldes dette problem, og hvordan loses det paa bedste vis?

Paa forhaand tak for det gode raad!

Mvh
Jacob

Kommentar
Fra : Chreller

Dato : 08-02-03 18:22

Det er membranerne i dine kaburatorer. de skal skiftes og så skal kaburatoren bare gåes efter generelt for hvad der er slidt op. Det passer fint med at du siger den først "rykker" ved 14000.

Accepteret svar
Fra : Chreller

Modtaget 40 point
Dato : 10-02-03 22:24

Mit ovenstående indlæg var ment som et svar