/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Loade hastighed?
Fra : Manse9933
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 28-06-07 19:01

Hej røder og rødinder.
Er der nogle der gider og teste min index side og
se om den loader meget langtsomt,på min pc loader den
almindeligt,ingen problemer der, men jeg kom til
at tænke på at den muligvis loader langsomt på andres pc'er med mindre bandwith end mig,hvorfor jeg spørger,er
fordi jeg gerne vil holde små udstillinger af ukendte
kunstnere i perioder før jeg flytter deres billeder til
permanente undersider.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-06-07 19:02
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-07 19:04

loader fint med min lille hastighed 512/1024 eller omvendt

Kommentar
Fra : peque

Dato : 28-06-07 19:06

Kører meget stærkt i forhold til andre sider med så mange billeder med min 1024/512 - flot/godt komprimeret - lækkert at se

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-06-07 19:06

juuuhuuu midifik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-07 19:07

juhuuuu

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-06-07 19:07

Lynhurtig vil jeg sige.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-06-07 19:08

fedt mand,så kan jeg godt lave små udstillinger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-07 19:08

ps - veninde med den halve hastighed siger også ok loader fint

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-07 19:08

glæder vi os til at se

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-06-07 19:10

Citat
glæder vi os til at se

Hvad midifik?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-07 19:12

Citat
små udstillinger
...din rod

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-06-07 19:13

Der er da allerrede en lille en din rodinde
du skal bare længre ned på siden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-07 19:14

jajaja surfer jo rundt og nyder det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-07 19:17

mer og især danske ukendte kunstnere !!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-06-07 19:20

kommer,men det tager et stykke tid at få deres samtykke,til
at vise deres billeder,men hende der er på siden nu der tog det kun et par dage.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 28-06-07 19:27

De iøvrigt meget flotte billeder er jo nogle ordentlige "moppedrenge" på op mod 400 KB.
På trods heraf loader siden fint og hurtigt her, men folk med alm. modem får det nok lidt svært (hvis der ellers er flere tilbage af dem).
Den lidt fjollede gif med tandbørstning kunne jeg godt have undværet.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-06-07 19:30

så får de lov til at blive,jeg havde ellers tænkt mig at fjerne dem når siden står færdig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-07 19:33

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-06-07 19:38

Imponerende hurtigt med alle de billeder. Har en hurtig forbindelse, men alligevel.

Lækker side, og med et lille easteregg foroven

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-06-07 19:41

stl_s det er solen over skyerne,mit favicon skal du ikke kalde påskeæg
over skyerne skinner solen altid

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-06-07 20:00

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-06-07 20:18

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-07 22:07

da et smart lille nærsynet easteregg - der nødvendigvis skal bruge briller til de korte link

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 28-06-07 22:20

Citat
så får de lov til at blive,jeg havde ellers tænkt mig at fjerne dem når siden står færdig

Fint nok - det er jo osse en måde at holde eventuelle interesserede væk.

Midt i den flotte kunst er det ved nærmere eftertanke måske rart nok med lidt jordnært = glem ikke at huske at børste tænder.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-07 22:38

Loadtid optimering ?

Punkt 1.

Begynd med at gøre 'noget' ved dette på din side:
Citat
Result: Failed validation, 234 errors

This page is not Valid XHTML 1.1!

Dvs. fortæl browseren som skal rendere siden, hvad den kan forvente

..ellers går der al for megen renderingstid med "gætværk" og "trial'n'error" i fortolkeren.

Vælg evt. en anden !DOCTYPE : http://www.hintzmann.dk/articles/doctype/

..med din nuværende kode vil :
Kode
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

..være et 'passende' valg

Kig evt. også på: http://www.w3.org/People/Raggett/tidy/

Punkt 2.

Komprimér koden:

HTML:

1.) http://www.alentum.com/ahc/index.htm
2.) http://www.htmlcodecleaner.com-http.com/

CSS:

1.) http://www.cssoptimiser.com/
2.) http://www.websiteoptimization.com/speed/7/

Javascript:

1.) http://www.xtreeme.com/javascript-optimizer/
2.) http://www.devwebpro.com/devwebpro-39-20030514OptimizingJavaScriptforExecutionSpeed.html

Punkt 3.

Adskil: Indhold, præsentation og dynamik: http://alistapart.com/articles/behavioralseparation

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-07 22:48

Siden ser edder-Manse9933-mig løjerlig ud i Opera ...og i Firefox

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-07 22:51

Prøv evt. at teste den vha. : http://browsershots.org/

(..sæt 'timeout' til 4 timer ..bookmark 'resultat' siden og vend tilbage til den om nogle timer ...der er mange om buddet og dermed kø ! )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-07 22:54

Ps. Højst besyndelig side i Safari og Konqueror

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-07 23:05

Ps. Din sides loadhastighed måler du on-line hér:

http://www.websiteoptimization.com/services/analyze/

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 29-06-07 01:24

Ikke for at prale, men der går nu lidt med at hente siden, med 56k modem

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 29-06-07 08:09

o.v.n. du vandt lodtrækningen og en stor tak for hjælpen til alle jer ander.
Rå hygge
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-06-07 08:10

andre

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-07 09:08

Helt iorden. Du har jo meget at se til

Happy coding...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-06-07 10:09

Sådan lige pludselig vil jeg tillegne en dags tid på at får ryddet op i coderne,men det er ikke så sjovt egentligt ret kedeligt,en del af problemet ligger i at mange gange coder jeg online og tager så siden ned og
rydder op en gang imellem,men som sagt kedeligt.
Men tak for din iver for at holde WWW rydeligt molo
Det kan være jeg sender siden til dig så kan du få lov til at gøre det kedelige arbejde,min egen personlige html rengørings assistent

Manse dovenskaben længe leve 9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-06-07 10:14

Og deres validerings værktøjer(fejl marginer,gæt) finder også mange fejl der ikke er der,det indrømmer de selv.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-06-07 12:17

Citat
o.v.n. du vandt lodtrækningen
tak det håber jeg, faktisk var jeg på med såkaldt adsl bredbånd, det er bare ekstrem langsom, her langt langt ude på landet. særlig når vi har haft voldsom regnvejr, TDC kan ikke holde kableren tætte, det er lige før jeg kan høre bølgerne plaske, men jeg har en 56k modem som jeg kan bruge når jeg er endnu længere ude på landet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-07 15:50

Manse9933 -> Jeg er ALTID behjælpelig med; hvad validérbar kode anbelanger

< / >